Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Hvilken en rideklub?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2012 02:39

Går i disse dage og overvejer, hvilken en klub at blive medlem i.

Det er rideklubber i 11/13, jeg taler om.

 

Håber jeg kunne hører hvad din oplevelse er at være medlem i den enkelt klub, skriv gerne Privat.

 

Mvh. Lotte

 

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 rideklub
Forfatter: 
Dato:  01-03-2012 16:04

Det kommer jo lidt an på, hvilke stævner du vil starte. Hvis du vil starte D-stævner, er det nok smartest at være medlem af en klub i det område, du vil starte. Det er ikke alle klubber i distrikt 11/13, der er inviteret alle steder hen :-) Så en klub nær dig selv, vil jeg anbefale.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vasehus VAS
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 10:31

Jeg er medlem af vasehus.

 

Jeg går på hold i dressur og skal til at starte stævner nu.

 

prisen for aktiv medlemsskab er 200kr halvårligt. Det skal til for at starte stævner og ride undervisning.

 

Jeg synes det er en god klub uden snobberi og alle hilser når man kommer til stedet somregel. Der er både spring og dressur på flere niv. Læs evt mere på hjemmesiden: http://www.vasehusrideklub.dk/

 

MVH Henriette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Medlem af klub
Forfatter: 
Dato:  30-05-2012 11:40

Det kommer an på hvilken relation du vil have til din klub.

 

Hvis du bare skal være medlem for at kunne starte stævne, så vil jeg vælge en større rideklub at starte for, da jeg synes jeg har oplevet, at det giver lige nogle få ekstra point at være medlem af en af de større rideklubber.

 

Hvis du skal have en rideklub, hvor du skal indgå i noget social, så vil jeg nok vælge en rideklub der passer i niveau til dig, samtidig med, at jeg ville vælge en klub der er tæt på mig. Så er det nemlig lættere at have noget socialt i en klub tæt på dig selv :-)

 

Jeg ville vælge en klub tæt på mig selv.


Hilsen

Camilla / Camilla ?Kctm?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider