Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Starte stævne i andet distrikt?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 19:24

Hej alle

 

Jeg bor i nordjylland, og rider derfor stævner i distrikt 14, men jeg kunne godt tænkte mig at begynde at ride lidt i midtjylland også, altså distrikt 12 og 11/13.

 

Spørgsmålet er så om man skal være medlem af en klub i f.eks. distrikt 12, for at kunne starte i dette distrikt.

Jeg er kommet i tvivl, fordi jeg et sted har læst at man kan starte stævner i alle distrikter hvis bare man bare har rytterlicens.

 

Er der nogen der kan svare på mit spørgsmål, eller evt. sende et link om reglerne?

 

 

Det vil forresten være c-stævner jeg vil starte hvis det er har noget at sige. :)


Mvh. Sine Rise

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 20:48

C- stævner er som hovedregel åbne for alle rytter i landet (Bare de har licens og hesten har konkurrence pas) Det er hvis du vil starte D-stævner og ligende at du skal være opmærksom på om du er medlem af en klub der er inviteret.

 

 


Hilsen Nina




Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 21:10

Super

 

Mange tak for svaret :)


Mvh. Sine Rise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stævner
Forfatter: 
Dato:  30-12-2011 23:24

Nina har fuldstændig ret

 

Men vil du starte D-stævner i et andet distrikt, kan du jo finde en klub som har et billigt medlemsskab og melde dig ind der, og starte stævner for den klub.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjæh..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2012 19:13
nogle d stævner er åbne for flere distrikter, så du må tjekke de sv er du gerne vil starte :-)


/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  06-01-2012 10:16

Tak for svarende, men det vil kun være c-stævner jeg vil køre så langt efter :)


Mvh. Sine Rise

0
0
Svar på denne tråd
 
 c-stævner
Forfatter: 
Dato:  12-01-2012 19:31

skal man altid have licens for at starte og for at få licens skal man have ryttermærke 3+4 og Klar-parat-start kurset ;)

 

mvh

Vipse


Kombisadel, Wintec 500 CAIR, 17", sort, helt ny brugt max 5 gange- kvittering fra 24/12-08 haves

Pris 2000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 heldigvis
Forfatter: 
Dato:  21-01-2012 18:58

Jeg har licens, og fik det heldigvis for nogle år siden hvor det kun krævede ryttermærke 1 og 2 :)


Mvh. Sine Rise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  22-01-2012 14:08

Line:

Jeg skal lige høre, hvor du er fra? Jeg hører til i d12, og her er det absolut IKKE lovligt at invitere klubber udenfor distriktet. Må man det i andre distrikter?


Bedækning tilbydes ved Welshhingsten Arvalon Geronimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2012 23:18

Ja, altså D-stævner (udvidet klub eller hvad de kalder dem..) er stortset altid åbne for alle i distrikt 1-5.



/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider