Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 DRF portalen
Forfatter: 
Dato:  04-11-2011 20:04

DRF portalen skulle være åben fra i dag, men jeg kan simpelthen ikke finde det trods masser af nyheder både på ridehesten.com og DRFs egen hjemmeside. Det eneste link som jeg kan finde, er nederst på DRFs hjemmeside, men med det ryger man direkte tilbage på forsiden..

 

Andre som har det samme problem???






Med venlig hilsen


Cecilie Rendsborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har fundet det
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 10:17

har i tredje forsøg med hjælp fra support fået oprettet mig rigtigt og har nu en profil der matcher mit licens nr. så langt så godt. Jeg ville så gerne rette mine oplysninger, det kan man ikke endnu og det er også fint nok.

derefter ville jeg melde til ridestævne, men jeg kan ikke finde den der knap man skal trykke på der hedder tilmeld.

REsultaterne forstår jeg ikke, men det er nok på arbejdslisten.

 

De er søde og hjælpsomme og ikke mindst hurtige til at svare inde hos DRF. Mon ikke de får det hele under kontrol i løbet af kort tid.

 





Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Wenn Fliegen hinter fliegen Fliegen, Fliegen fliegen Fliegen nach

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjæh...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2011 22:47
Jeg har også prøvet hele aftenen og oprette mig og kigge på stævner, men jeg forstår det bare ikke og kan ikke rette i oplysninger... Håber de retter lidt ting til, for lige nu savner jeg infosport.


/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 13:03

så bare ikke logge på, den siger jeg er oprettet men nu har den brugt 5 min på at prøve at logge mig på...


OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

NU MED TELEBUS LIGE TIL DØREN!

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvilken browser bruger du?
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 18:30

hvis du ikke kan svare bruger du internet explorer. Prøv at gå på mozilla.org og hent firefox. de har en eller anden bug i systemet så man kan have problemer på explorer.





Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Wenn Fliegen hinter fliegen Fliegen, Fliegen fliegen Fliegen nach

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu er det så
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 09:26

muligt for mig at komme ind på portalen.

 

men jeg kan ikke får lov til at se om min hest er registreret og om oplysningerne er rigtige, den skriver bare 'der opstod fejl på siden'

 

Er der nogen der ved om man skal betale de der 300,- for registrering, hvis ens hest er registreret som konkurrencehest via landscenteret i sit pas?


OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd
 
 det skal du ikke
Forfatter: 
Dato:  23-11-2011 16:56

der burde du kunne gå ind og oprette den uden at blive afkrævet beløbet. Jeg testede for sjov med min venindes hest, den kunne jeg godt oprette som 'min' så jeg ville kunne starte stævner på den.

 





Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


To styk ukomplicerede spring/allroundheste sælges, en hoppe og en vallak begge 11 år

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 så blev
Forfatter: 
Dato:  24-11-2011 11:57

jeg opdateret ogregistreret, det jeg i 1. omgang manglede var det der 'Silver' program.

 

Dernæst havde jeg den sjove oplevelse at når jeg i reg. hest tastede min 8 års nummer ind kom der kun den aglme på 21 frem.

Det er så fordi den på 8 ikke var reg. som ekvipage.

 

Da jeg så skulle det kunne jeg kun vælge E-D stævner, men det skulle efter sigende være ligemeget.

 

Det er bare lige mine erfaringer, hvis der er andre der vil kunne bruge dem til noget.

 


OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider