Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 Polsk sportspony - søger sit pas
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 21:39

Hej alle HN'er


Jeg har fået en rigtig dejlig hoppe hjem


hun er frysemærket, jeg kan ikke rigtig tyde bogstaver og talene, men tidligere ejer siger at hun ikke er traver (er tjekt), så de mener hun er polsk sportspony, men sagen er hvor kan jeg evt finde hendes rigtig pas, da der er bleven lavet et nyt (lysegrønt pas), men jeg kunne godt tænke mig at finde hendes rigtig pas, men hvor kan jeg gøre det henne ?


Hun hedder Sussie, 10 år (2001) også kommer hun fra polen, mere ved jeg ikke ?


håber på nogle gode svar ?


Hilsen Louise Mortensen


Billede


* Trinderupgård *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 15:24
kan du evt tage et billede af frysemærket? Jeg tror det bliver svært at finde frem til noget, men det vil nok hjælpe med et billede. Dog synes jeg godt at hun kunne ligne en travhest, så det ville jeg nok ikke helt udelukke.


/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frysemærke
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 09:02

Billede


Her er hendes frysemærke, er der nogen som kan tyde det ? jeg har nemlig lidt svært ved det ?


* Trinderupgård *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ligner en traver
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 10:01

men hvis de siger at det er tjekket så må vi da håbe at det passer.. Tror evt du skal klippe hende omkring frysemærket så kommer det til at træde tydeligere frem - som det er nu synes jeg det er svært for ikke at sige umuligt at se..


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frysemærke
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 13:20

Hendes frysemærke er : CX00CC5


* Trinderupgård *

0
0
Svar på denne tråd
 
 ret sikkert en traver
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 23:24

jeg er ret så sikker på at din fine nye hyp er en traver, både af udseende og så med det frysemærke. Mange prøver at sno sig udenom sandheden mht. travere. Eneste jeg ellers har set med sådsn et mærke er et par arabere, men det er hun jo helt klart ikke :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frysemærke
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 08:35

Hej alle


- jeg har fundet hende under DTC, og hun er traver på 21 år og hun hedder rigtig Stella, og hendes rigtige frysemærke er : DK 00005


* Trinderupgård *

0
0
Svar på denne tråd
 
 wau en aldersforskel
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 09:26

fra 10år til 21år......


De fleste udenlanske der fysemærker gør det i sadellejet el. på skulderen er in erfaring. og så er det ofte med "stutteri logoer etc"

Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Frysemærke
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 13:18

har fundet ud af at hun er dansk (:


* Trinderupgård *

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider