Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Nogen der tar “problemhest” i træning?
Forfatter: 
Dato:  27-04-2020 23:56

Nogen der har nogen forslag til gode steder å sende en "problemhest" i træning?

Har mødt på nogen problemer med min dressurhest og besluttet mig at for dette ikke er noget jeg kan klare selv, så ønsker derfor å sende den til nogen med mer erfaring, mod og kundskab.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forslag
Forfatter: 
Dato:  30-04-2020 08:21

Der er mange som har kigget på dit indlæg, men ingen har svaret endnu. Hvis du ønsker svar som du kan bruge til noget fornuftigt,

så tror jeg at du skal op lyse lidt mere - fx hvor i landet befinder hesten sig/i hvilken landsdel skal træneren helst befinde sig, og hvad er problemet? Der er stor forskel på, om du søger hjælp fordi du ikke selv kan indlære changementer, eller om kræet har gjordkrampe og kyler dig ad h... til :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

5
1
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2020 11:05

Jeg kender Camilla Stormont, som holder til i Odense. Hun er supersød og sympatisk, og jeg ville ikke have nogen skrupler med at sende en hest til hende. :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
2
Svar på denne tråd
 
 hvor i landet
Forfatter: 
Dato:  23-05-2020 11:12

Har du fundet en til at hjælpe dig, ellers kender jeg en der måske kunne være en mulighed, alt efter hvor du befinder dig.


Jeg taber aldrig eller får nederlag, jeg vinder erfaring.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Problemhest
Forfatter: 
Dato:  24-08-2020 20:55

Jeg ved ikke, hvor du bor. Men jeg kender en fra Hirtshals, der har masser erfaring med problemheste. Send PM, hvis det har interesse.


Se min hjemmeside https://horsyline.dk der sammenligner priser på tværs af webshops og min personlige blog

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider