Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Få bedre oversigt over din plan
Forfatter: 
Dato:  06-04-2020 15:47

Hej alle!

 

Jeg har lige opdaget og prøvet hjemmesiden Equinotes, som jeg synes er genial til at hjælpe med at holde styr på hestens træningsplan samt hvornår den skal diverse ting!

 

Jeg har selv en del heste at holde styr på, eftersom jeg tager træningsheste ind og har hopper til bedækning, og der kan man holde styr på alle hestene et sted. Og det bedste af det hele... DET KAN ORDNES PÅ TELEFONEN IMENS MAN ORDNER DE ANDRE DAGLIGE TING I STALDEN!!!

 

Og frygt ikke... De der har få heste kan også sagtens bruge Equinotes til at holde styr på hvilke heste der rides hvornår og hvordan.

 

Jeg må indrømme, at jeg er fuldstændig bidt af hvor godt det fungerer samt hvor nemt det er at have et overblik over hestens træning.

 

Eksempler på hvad siden kan bruges til:

 

  • Hvornår hesten skal skoes, have dyrlæge eller hvilken fold hesten går på.
  • Skrive noter til hver hest, hvis der er noget den fejler, hvad den skal have at spise og meget andet.
  • Have flere brugere i hver stald (alt efter hvilken pakke der vælges), som kan udføre opgaver i stalden eller med hestene.
  • Hvornår hingste bedækker hvilke hopper.
  • Se hvilke dage du har longeret, redet dressur, redet tur eller andre aktiviteter, som indgår i hesten træning.
  • Sidst men ikke mindst... SLIPPE FOR ALLE DE FORBANNEDE MAPPER, HVOR TRÆNINGSPLANERNE ER SKREVET IND I!

Lyder det spændende og som en ting i mangler i jeres stald, ligesom jeg gjorde, så kan i læse mere om det på: https://equinotes.dk/info.php

0
4
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider