Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Trailerkøb til stor hest?
Forfatter: 
Dato:  15-07-2019 11:32

Hej,

Har I nogle gode tips til køb af trailer til stor hest? De fleste af forhandlerne skriver hele trailerens længdemål, ikke spiltovets mål. Så det er ikke til at gennemskue, hvilke trailere der har bedst plads til selve hesten. I min Cheval Liberté Gold Classic, er min hest næsten vacuum-pakket mellem for- og bagbom... Det betyder at hun ikke er super-vild med at gå ind i den, men gør det dog alligevel, det skønne væsen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 trailer
Forfatter: 
Dato:  06-10-2019 20:27

Trailer til Stor hest.

Ifor William 511

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trailer
Forfatter: 
Dato:  04-11-2019 18:08

Humbauer rapid har jeg , købt til en hest på 178 cm, han var både høj og lang.


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

Avler af grandprix hest :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trailer til stor hest
Forfatter: 
Dato:  06-11-2019 09:27

Jeg har ikke et forslag til en specifik trailer, men én ting, jeg synes der er vigtigt er, at der ikke er den dér hø-kasse eller hylde foran hesten. Jeg foretrækker, at fronten er fri inde i traileren, så hesten har bedre plads.

 

Jeg havde en stor holstener, som nægtede at gå i trailer, hvis der var den der hø-hylde foran. I stedet kunne vi hænge et hønet op - det var mindre klaustrofobisk for hesten 😅


 

OMNIHORSE

Netværket og fordelsklubben for dig
der vil have mere ud af din sport

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 humbaur
Forfatter: 
Dato:  07-11-2019 08:38

min Humbaur Rapid har min vallak på 176 cm ingen problemer med selvom han både er stor, lang og bred..

generelt mindes jeg at Bøckman og Humbaur er ok høje indvendigt. (dog Humbaur lidt højere end Bøckman.

ifor mener jeg også er høje, men da det er for tunge til min bil har jeg ikke undersøgt dem nærmere..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider