Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Sommerferie/ridning
Forfatter: 
Dato:  10-07-2019 13:57

Hej

Jeg har en datter på 13 år som skal starte til ridning efter sommerferien ( hun er dog ikke helt nybegynder)

Jeg har søgt forskellige steder på rideundervisning i sommerferien, men uden held.

Derfor tænkte jeg på om der er nogen fra Fyn, som kunne tænke sig at stille sin pony til rådighed samt undervise i dressur, selvfølgelig mod betaling.

Min datter kæmper med en spiseforstyrrelse og vi kan se og mærke på hende, at hun nyder at være sammen med heste og at det gør noget godt for hende.

Hilsen Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 somerridning
Forfatter: 
Dato:  11-07-2019 10:49

Det er måske ikke helt fair, at svare når nu jeg bor så langt væk fra Fyn. Men hvis I havde boet her i nærheden, ville chancen for jeg ville hjælpe være væsentlig størrer hvis du kom forbi min stald og talte med mig. Snørklet , men pointen er: Ansigt til ansigt tror jeg er bedre.

 

Kunne det være en ide at sætte et opslag op på den rideskole, hvor hun skal starte?

 

Held og lykke med projektet


Suldudu

0
1
Svar på denne tråd
 
 Sommerridning
Forfatter: 
Dato:  11-07-2019 10:59
Hej hej, helt ok at du svarer ? god idé med at sætte en seddel op på rideskolen, det vil vi da prøve ?
Hilsen Karina
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider