Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Kan man tillade sig det?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2019 13:03
Kan man tillade sig at tage lidt penge for en part til pasning af plag?
De vil næsten ha den som sin egen, komme med på skue og være med til tilridning når tiden er, kan starte stævner når den er klar osv.
0
2
Svar på denne tråd
 
 Efter min mening..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2019 17:42

nej - så længe der netop er tale om pasning, burde det vel snarere være omvendt, nemlig at passeren overvejede, om man kan tillade sig at tage lidt penge for at passe en andens hest..

 

Når hesten er tilredet, er situationen nok en anden - selvfølgelig afhængigt af, i hvor høj grad passeren har hjulpet med tilridningen.

 

/Dorte

6
0
Svar på denne tråd
 
 det kan man
Forfatter: 
Dato:  27-02-2019 09:04

det kan man vel godt, men jeg synes det vil være for underligt, man gør jo egentlig bare ejer en tjeneste..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad kan man tillade sig?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2019 19:45

Tja, det kan man vel godt tillade sig... spørgsmålet er bare, om man så får nogen part.

Personligt gad jeg ikke betale for at passe en andens hest når jeg ikke havde mulighed for at ride... men sådan er vi jo så forskellige, så det kan sagtens være, at der er andre, som gerne vil betale for det. :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 sagtens
Forfatter: 
Dato:  31-03-2019 13:25

Det synes jeg sagtens du kan.

 

Om det er ridning, jordtræning, mm. giver det jo det samme - en hest er en hest, og sådan en koster penge at have (sjovt nok ;) )

 

Jeg har shetlændere, og de giver mig præcis det samme (hvis ikke mere) som en ridehest, det er dér min interesse ligger - at have med de små at gøre - og jeg vil ikke have noget imod at skulle betale for at træne og være sammen med en shetlandspony /uridelig pony, hvis jeg ikke havde egen hest.

 

Synes det er noget mærkværdigt at man kun skal betale hvis det er en ridehest ..

1
2
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-04-2019 19:57

Nej det synes jeg ikke man kan, jeg har selv som teenager været med til at passe et føl, senere plag. Ikke noget jeg vil have givet penge for, ejeren var glad og fik en hest, som havde været meget i hænder= flere penge værd og nem at tilride. Og jeg hyggede mig med hesten.


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

Avler af grandprix hest :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider