Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Godbidder til træning
Forfatter: 
Dato:  24-06-2018 13:06

Hvilke godbidder bruger i til træning?

Normalt bruger jeg selv dem fra happy horse, men kunne godt tænke mig nogle der var halvt størrelse af dem eller mindre, når vi træner fra jorden.

Håber der er nogle herinde der kender til små hestebolcher :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bruger forskelligt
Forfatter: 
Dato:  24-06-2018 16:27

men tit gulerødder skåret i mindre stykker, ellers kan man jo også brække godbidder i mindre stykker.

Nogle bruger forskellige former for foder, da foderpiller ofte er mindre end godbidder, og der er jo flere slags som tilskudsprodukter, bla sortkommen, omega pellets mm som også er i små piller.


Konflikt Fri Træning.

Arbejde fra jorden, undervisning med fokus på rytterens opstilling og ridning for lette hjælpere. Trailertræning, adfærdsproblemer.

Kører ud til dig/hesten.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forslag til godbidder
Forfatter: 
Dato:  25-06-2018 05:24

Hej,

 

Jeg har tidligere brugt Equine Sensitive foder fra Brogården til godbidder. Det er i piller med en god størrelse (noget mindre end de fleste godbidder) og hestene kan som regel vældig godt lide dem. Og de er ret harmløse til heste med diverse udfordringer. Jeg har desuden prøvet LinoCrunch fra Dangro, og de er også meget populære hos hesten men måske en smule for små at håndtere for mig. Så du kan da prøve at kigge lidt på foder i piller, om du kan finde noget, der passer både dig og din hest!

 

MVH

Jette


Nu med rød hoppe!

Og stadig synes jeg, at:

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gulerødder og Volwertpellets
Forfatter: 
Dato:  01-07-2018 11:42

Jeg bruger gulerødder i skiver og Volwertpellets fra St. Hippolyt.


Kh NinaSt

Min youtube-kanal

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  01-07-2018 13:52

Tusind tak for alle svar :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2018 14:09

Horselux Fiberpillet bruger vi oftest her! Dejligt små, og hestene synes de er top-awesome!

 

Jeg har også brugt Horselux's Easy. Det klistrer dog en lille smule på fingrene, hvilket kan blive lidt træls i længden.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider