Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Efterskole
Forfatter: 
Dato:  16-04-2018 19:40

Hej

Jeg er en pige på 15 år og går i 8. klasse. Jeg vil gerne på efterskole som mit 10 klasses år, men ved ikke hvad for en jeg skal vælge... Kunne det være at, nogen af jer derude har erfaringer med et par efterskoler, eller bare kender nogle som har med heste at gøre? Jeg har dog et par krav til efterskolen:


- Ridning bliver taget seriøst/seriøs undervisning

- Pæn stald

- Gode hestefaciliteter
- Indørs ridehus

- Selve efterskolen må helst ikke være for "gammeldags"

 

Håber i kan hjælpe mig! <3

 

Kærlig hilsen

Julie Frederikke Iversen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorhenne?
Forfatter: 
Dato:  17-04-2018 10:22

Det afhænger jo lidt af, hvor I landet du gerne vil gå?

 

På Sjælland er Grønsund rigtig god. Det samme gælder Brøderup, der er en ren 10. klasses efterskole.

 

Hvis du vil til Jylland er der masser at vælge imellem!

 

Vh Tina - efterskolelærer (dog ikke på nogen af de nævnte)

0
0
Svar på denne tråd
 
 aalesstrup efterskole
Forfatter: 
Dato:  29-04-2018 17:12

Aalestrup efterskole skal jeg selv gå på i 10. klasse, jeg går også selv i 8. klasse. men altså jeg synes at det ser virkelig hyggeligt ud på efterskolen og min rideveninde har selv gået der og hun synes at det var et fantastisk år <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Efterskole
Forfatter: 
Dato:  01-05-2018 07:09

Hvad vil det sige, at en efterskole er "gammeldags"? Langt de fleste efterskoler er opstået på et kristent grundlag (Grundtvigsk/Koldsk), men det er jo ikke ensbetydende med, at der terpes religion, eller at det overhovedet kan mærkes i hverdagen - det er mere et udgangspunkt for den pædagogiske tilgang og menneskesynet.

 

Jeg vil anbefale dig at kigge på http://www.efterskole.dk - her kan du søge de efterskoler frem, som har heste.

Kig derefter på deres hjemmesider og Fecebook-sites og prøv at google dem for at se, hvad der bliver skrevet om dem.

Vælg et par stykker ud og besøg dem til Efterskolernes Dag (september),så er du rigtig godt rustet til at vælge.

 

God fornøjelse - det bliver en stor oplevelse, som vil følge dig resten af livet :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider