Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Gode motions planer??
Forfatter: 
Dato:  20-10-2017 22:47

Er der nogle der har et godt trænings skema til rytteren.

Jeg vil gerne blive styrke min ridning lidt hjemmefra med et godt trænings program

0
0
Svar på denne tråd
 
 rytter træning
Forfatter: 
Dato:  21-10-2017 12:19

Hej Nicoline.

 

Et reelt program har jeg ikke, men jeg vil anbefale dig at fokusere på core-træning, da det er det allervigtigste for din opstilling og dit sæde som rytter. Din core/din kerne er området omkring taljen, men faktisk er kernen af ??kroppen regionen mellem brystet (under mellemgulvet) i den øverste del, og indtil under hofterne, herunder også hofter og balder. Husk også lænden! Din kerne trænes direkte ved mave/ryg-øvelser, osv. Men især benøvelser, hvor du har mulighed for virkelig at løfte nogle kg ad gangen, som dødløft, lunges og squat nogle af de øvelser der fungerer bedst som core-træning for mig. Sørg dog for, at du har en træner til at vise dig præcis hvordan du skal bruge din krop når du løfter, ellers kan du ende med at få rigtig trælse skader.

 

Jeg ville kombinere 2/3 cardiotræning med 1/3 styrketræning, som fukuserer på ben og core og smide nogle enkelte øvelser ind til bryst og armene også, gerne arme/skuldre kombineret.

 

Jeg er ingen ekspert, men det er mit bud på et fornuftigt træningsudgangspunkt, både som rytter og generelt! :)



Dalton er sød


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider