Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Hjælp til at finde en træner!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2017 11:29

Hej, mit navn er Ellen og jeg er 18 år. Jeg skriver her fordi jeg søger en rideunderviser.
Jeg bor i Allerød, og har min hest i Lynge. Jeg søger derfor en træner der kan arbejde deromkring. Jeg har en ung trav-hoppe, hun er lige fyldt 6 år, og har navnet Wannabe. Jeg har haft hende i et år, hvor vi selvfølgelig har flyttet os en del, med hensyn til styring via schenkler, da hun har været vandt til at blive styret på tøjler, inden hun blev ridehest. Hun kan nu næsten galoppere ordentligt, men mangler oftest sine bagben når vi rider. Derudover har jeg lært hende at springe, hvilket hun nyder med stor gejst. Jeg søger dog en træner der kan hjælpe mig med at få styr på hendes smidighed, hendes galop, samt muligvis at jeg kan få noget springundervisning. Wannabe er min første egen hest, ellers har jeg redet på Stutsborg, fået en del privatundervisning på på min efterskole, Grønsund, og haft part på en privat, horsemanship-redet pony. Jeg vil rigtig gerne senere prøve at ride jagt, distance eller andet der har lidt mere spænding i end normal ridebane dressur og spring. Men et skridt af gangen jo.
Jeg håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig med at finde den træner jeg søger.
Han/Hun skal helst ikke være for dyr, da jeg nok søger undervisning omkring en gang om ugen.
På forhånd tak


Wannabe,

my love

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider