|
Må jeg telepatere med din hest? |
Forfatter:  |
Rikke (NM) |
Dato:  |
14-04-2013 19:17 |
|
Ja, undskyld den kække overskrift
Hej HN - sagen er, at jeg har været på kursus hos Ditte Young. Et kursus der i øvrigt kun kan anbefales (se hendes hjemmeside http://www.Ditteyoung.com). Nu mangler jeg så heste/katte/hunde/kanariefugle/ whatever at øve mig på - dyr, jeg på ingen måde kender noget til vel og mærke! Jeg kræver naturligvis ingen betaling for telepatien, som vil foregå over mail - til gengæld ønsker jeg en feedback i en pæn tone, så jeg kan forbedre mig! Jeg KAN: fortælle dig det, dit dyr ønsker at fortælle dig. Måske har det ondt i en tand, eller måske er det bare rigtig glad for dig og ønsker at fortælle dig det! Jeg kan IKKE: Svare på konkrete spørgsmål fra dig, eksempelvis "hvorfor blev du bange da vi var på tur sidste tirsdag?". Jeg kan heller ikke ændre dyrets adfærd, og jeg kan f.eks. ikke bede din hest om at gå op i traileren eller stoppe med at bukke. Jeg er nybegynder, og du må forvente at jeg rammer en masse forbi og tolker nogle ting forkert - det kan jeg desværre ikke undgå. Jeg ønsker IKKE at få andet at vide end dyrets køn og navn - samt et relativt nyt foto af dyret, hvor hele dets krop ses. Der må ikke være andre dyr/mennesker på billedet jeg håber, nogen vil "lege med", i så fald må I gerne skrive her, så får I min mail Med venlig hilsen Rikke
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Du øver bare løs på min hest og hund hvis du ønsker
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jep jep |
|
Jeg har en hest, to hunde og en kat, du siger bare til hvis det er noget
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Her er |
|
En hest, en pony og en rødøret terrapin, som du meget gerne må snakke med
- Samspil i balance - Personlig udvikling - Gensidig respekt mellem hest og rytter - Leg og glæde - Mindfullness og tilstedeværelse
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Værsågod |
|
Du må gerne snakke med disse to ungheste Caspian 5 år vallak