|
Må jeg telepatere med din hest? |
Forfatter:  |
Rikke (NM) |
Dato:  |
14-04-2013 19:17 |
|
Ja, undskyld den kække overskrift
Hej HN - sagen er, at jeg har været på kursus hos Ditte Young. Et kursus der i øvrigt kun kan anbefales (se hendes hjemmeside http://www.Ditteyoung.com). Nu mangler jeg så heste/katte/hunde/kanariefugle/ whatever at øve mig på - dyr, jeg på ingen måde kender noget til vel og mærke! Jeg kræver naturligvis ingen betaling for telepatien, som vil foregå over mail - til gengæld ønsker jeg en feedback i en pæn tone, så jeg kan forbedre mig! Jeg KAN: fortælle dig det, dit dyr ønsker at fortælle dig. Måske har det ondt i en tand, eller måske er det bare rigtig glad for dig og ønsker at fortælle dig det! Jeg kan IKKE: Svare på konkrete spørgsmål fra dig, eksempelvis "hvorfor blev du bange da vi var på tur sidste tirsdag?". Jeg kan heller ikke ændre dyrets adfærd, og jeg kan f.eks. ikke bede din hest om at gå op i traileren eller stoppe med at bukke. Jeg er nybegynder, og du må forvente at jeg rammer en masse forbi og tolker nogle ting forkert - det kan jeg desværre ikke undgå. Jeg ønsker IKKE at få andet at vide end dyrets køn og navn - samt et relativt nyt foto af dyret, hvor hele dets krop ses. Der må ikke være andre dyr/mennesker på billedet jeg håber, nogen vil "lege med", i så fald må I gerne skrive her, så får I min mail Med venlig hilsen Rikke
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Du øver bare løs på min hest og hund hvis du ønsker
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jep jep |
|
Jeg har en hest, to hunde og en kat, du siger bare til hvis det er noget
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Her er |
|
En hest, en pony og en rødøret terrapin, som du meget gerne må snakke med
- Samspil i balance - Personlig udvikling - Gensidig respekt mellem hest og rytter - Leg og glæde - Mindfullness og tilstedeværelse
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Værsågod |
|
Du må gerne snakke med disse to ungheste Caspian 5 år vallak
og så Pinot vallak på 6 år
Har haft dem siden de var 1 år, så ville kunne give nem feedback mvh charlotte
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
snakker |
|
Robin vil gerne snakkes med så du giver bare lyd hvis han kan bruges Mvh Lea
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Gerne min |
|
Du skal være velkommen til at prøve med min lille ponz du kan skrive en mail til araberhestene@hotmail.com så kan du få billede m.m. (Kigger så sjældent her ind, men tjekker mail hver dag, flere gange om dagen. Så derfor mailen )
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
endvidere |
|
Ved ikke om du skal/vil bruge informationen, men kan se andre har skrevet det. Har haft hesten fra den blev født, så kan ret præcist give dig feedback i forbindelse men hændelser
Life is not about winning, it's all about losing: if you Win all the time there is nothing to learn, you already have everything. If you Lose you will keep trying until you win, and it's from the way of lo ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
DV hoppe |
|
Jeg, min veninde og vores dejlige 7-årige hoppe Chiquita vil gerne telepateres
Det er mig og ikke hesten der er lederen! hvis jeg går frem skal hesten også gå frem
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Telepati |
|
Det kunne da være rigtig spændende hvis du kunne komme i kontakt med min vallak eller en af mine 2 hopper. Jeg skal nok lade være med at forvente mig det helt store (ved godt at det er svært at tyde det, man får at vide;-)samt give dig god feedback. Har også en kat
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Min hest |
|
Du må også gerne tage min hest, hund, kat?
Med venlig hilsen Karen Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010 www.negle-nu.dk
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
hest til rådighed |
Michelle ♥Denise♥ |
14-04-2013 20:33 |
|
du må også gerne bruge min smukke hoppe hvad skal du bruge?????
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
hest og hund |
|
Jeg har en hest og en hund der stiller sig tilrådighed.
Hvis du gerne vil bruge mine, så sender jeg dig nogle helt friske billeder.
mvh
Julle
DIN hest - DIT ansvar !!!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Telepati |
|
Du må meget gerne prøve på min vallak. Han har nok meget på hjertet. Hvis du sender mig din mailadresse via privat besked kan jeg sende et billede og navn mvh Mailen
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
prøveklude.. |
|
Jeg har også et par heste du gerne må øve dig på. Du kan sende din mailadresse, hvis det har interesse
Thrine *** Spændende heste sælges billigt!!: - 4 års hoppe efter Blue Hors Hotline ca. 175 i stg. - God RDH dressur avlshoppe - Smuk sort 3 års hoppe efter Swarovski ca. 160 istg. (skriv for nærmere oplysn. ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
min hund |
|
Du må meget gerne øve dig på min hund. Hvis du sender en pb med din emailadresse, så vil jeg gerne sende dig et foto og den anden information, som du behøver.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
også mig... |
|
Jeg har også nogle heste du kan øve dog på hvis du har tid. En PB med dine mailoplysninger og jeg sender gerne billeder til dig Mvh Britt
Savnet er stort: Lady Lianna 1984-2004 Magic 1996-2006 Cherie 1986-2009 Freja 1991- 2010
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Prøv min |
|
Jeg kan se du har mange henvendelser men jeg syntes det kunne være spændende hvis du brugte min da jeg har en bekymring eg måske kunne få af eller bekræftiget af dig. Mvh Nina
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Udfordringer haves |
|
Dv heste og dansk svenske hunde Alle meget i hænder, så vi mener at kende dem.. mvh Bente
Bøgeskov & Ellegården Avl og salg af DV heste Halm og wraphø sælges
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Snak løs :) |
|
Du må da gerne øve dig på min hest. Du kan sende en mail på astrid-92@live.dk eller skrive privat hvis det har interesse - jeg har nye billeder og de oplysninger du ønsker. Mvh. Astrid
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Damgaard |
|
Jeg ville blive meget Glad hvis du ville snakke lidt med min dejlige lille(Vallak) Mulle. Han er meget speciel for mig. Du må også gerne tage kontakt til min hoppe Zafira hvis du har lyst
Damgaard med den firbenede skygge Ejer af: Borderen Shadow, Frieseren Zafira, ponzen Mulle og huskattene Diego og Sally
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Problem hest haves |
|
Hej Kunne være spændende hvis du kunne bruge min hest Har nogle problemer med ham, som dyrlæge/smed ikke kan hjælpe mig med! Kunne være fedt, hvis hesten kunne fortælle dig lidt, så jeg blev klogere Mvh Ulla
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
har to du |
|
gerne må snakke med:
Rød hest Vestermarkens Prima Donna hoppe Fjordhest Pingo Rosenlund vallak Mvh Naja
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123... |
|
Du må gerne forsøge dig på min pony, hun giver mig altså nogle grå hår i hovedet, samt jeg kender hele hendes livshistorie og kan give dig besked tilbage på om det er riktig eller ikke
Alltid med en Appaloosa Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
telepati |
|
stille også gerne hele min noah's ark til rådighed, her er 10 heste, 3 hunde, 2 katte, men især dressurhesten ville være sjovt hvis du kunne snakke med ham hilsen Vipse
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Jeg har |
|
en gammel vallak på 22 år som har dårlige forben, kunne være interessant at hører hvordan han selv syntes han har det... Mail gerne for billed og info.
EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Spændende.... |
|
Du må da også gerne forsøge dig med en af mine, måske er der en af dem, der har noget på hjertet. Sif fra Hedelund - Hoppe Nørregårds Pocahontas - Hoppe Sunny - Hoppe Luna - Tæve
Hilsen Maria
Livet er for kort til bekymringer -Men hvor er det svært at lade være
Nu også med ismule og Pocahontas til salg
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift |
|
Du må også gerne "øve" dig på mine dyr. der er en hest, en pony, en hund og en kat.
Mvh Kathrine Med 3 fantastiske heste!
Dinna (1983) - udlånt Vestergårdens Madame(2001) - ride/konkurrence hest, nu skadesfri! Sorte Sara (2010) - selskabshest, stilles til ... Arents Design
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
ja det må du gerne |
|
Hej Rikke Det lyder super spændende, og du er velkommen til at snakke med en af mine heste. Jeg har to heste og fire ponyer. Især de to heste kunne det være interessant at vide, om de har noget at fortælle. Kan du bruge en eller flere af dem, så er du velkommen til det. Vh Jannie
Den heldige ejer af Ribebro´s Gizmo, Felix, Crazy´s Bonansa, Ribebro´s Bella, Ribebro´s Filur og Facet.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Vi vil gerne være med (: |
Mil |
15-04-2013 10:42 |
|
Hoppe, som i daglig tale bliver kaldt Hylde.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hvi du stadig mangler |
|
så er du velkommen til at øve dig på min hund, to katte og evt hesten. Bare skriv, så skal jeg nok sende billeder til dig.
www.stald-degnebro.dk - et godt sted at være hest og rytter. Ansvarlig voksenpart søges til hyggeridning. Skriv gerne til mig
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Du må gerne forsøge dig med mine... |
|
Jeg kan se, du allerede har fået masser af heste, hunde og katte stillet til rådighed, så måske har du "nok" allerede? Ellers må du da gerne forsøge dig med et par af mine heste, hvis du har lyst? Har du en e-mailadresse, jeg kan/skal sende billeder til, hvis det er? Eller skal jeg blot sætte ind her i tråden? Og så må jeg nok hellere indrømme, at jeg er ekstremt skeptisk overfor telepati og især fjerntelepati, men når det er sagt, skal jeg selvfølgelig nok give dig en pæn og konstruktiv feedback, hvis du vælger at forsøge dig med mine heste.
Frieserhilsner fra Louise - lyt til din hest, og den vil lytte til dig.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
telepati |
|
Hej Jeg har også en dejlig frieser og 2 små dejlige ponyer som du gerne må øve dig på. Du kan sende din mailadresse, hvis det har interesse
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Me too |
|
Hvis du stadig mangler, lægger jeg gerne hest til.
skrev Tina, stolt hesteejer og stud. Oecon. Agro.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Jeg vil da |
|
rigtig gerne tilbyde mine dyr til en snak:) Jeg har en ny pony som er lidt skrap og måske han vil fortælle noget. Derudover mangler vi vores kat, som blev lukket ud den anden morgen og ikke er kommet hjem. Og især min datter er vildt bekymret for den. Så måske du kan få et hint om hvor hun kunne være, hvis hun da stadig er i live.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Spændende |
|
Det lyder godt nok spændende! Jeg lægger gerne hest til. Info: Maphard, vallak
Mange hilsner Josephine Mit ét og alt - min soulmate, Maphard <3 *R.I.P. Sølvpil - savnet og højt elsket sjæleven*
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Vi er mange |
|
som er interesserede - mine tre giver også gerne et indspark hvis du har tid og lyst
Monty har jeg ejet i 9 år, Topper i 3 og Fikfak også i 3
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hold da op! |
Rikke (NM) |
15-04-2013 19:24 |
|
Havde slet ikke regnet med så mange "forsøgsdyr"
Jeg prøver mig lidt frem, og med tiden skal jeg nok få arbejdet mig igennem de fleste
Tak for jeres respons! (-:
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Gerne :-) |
|
Har 4 heste - du må meget gerne prøve Bare sig til hvis du vil have billeder og navne Vh Lise
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Allerede mange... |
|
Der er mange som har meldt sig på banen - her er en hest mere.. Tror han er et spændende emne - han har i hvert fald en fed personlighed Mange hilsner Lene
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Du må også meget gerne bruge min hoppe som forsøgsdyr - jeg er sikker på hun har noget at fortælle - vi kan bare desværre ikke selv finde ud af hvad.
Kia; The only one who can stop you from fulfilling your dreams is you.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
vil også meget gerne |
|
"lege" med-hvis du sender din mail add. til mig, via HN besked, sender jeg nogle billeder. Jeg vil også nemt kunne give feedback, da jeg har haft min hest i 6 år, siden hun var 4 år-købt fra avler mvh Lisbet
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Jeg har to du gerne må øve på
Kender fuld historie på dem begge, haft den ene fra fødsels og den anden er avlet af folk jeg kender.
Den ene er der en der har snakket med og de er begge gennem gået ved kineosolog der også fik lidt bonus info, så ville kunne give ret grundig feedback
Hvis alle tænker ens tænker ingen. Ny Barok sadel sælges, skriv pb for info
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Telepatere |
|
Hej... Åh også min hest... DV Vallak 9 år... har haft ham fra føl...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
Jeg har en "misforstået" vallak som jeg utrolig gerne låner ud til dit forsøg! En herre med utrolig meget på hjertet og har en lang række ejere bag sig selvom han blot er 7 år. Mailer gerne billeder!!
- Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
også her.. |
|
må du gerne "låne" hest og hund(e) Kan sende dig billeder på mail??
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Du må meget gerne øve dig på min hest, hvis du skulle få tid.
Mvh Majken Ergoterapeutstuderende >> Med frieserblandingen Mox Diamond *
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Gerne!! |
|
Du må også meget gerne øve dig på mine dyr har to katte, en hund og en hest ? Du kan sagtens skrive over min mail, stine.s.p@hotmail.com Håber at høre fra dig! Mvh Stine
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
overskrift |
|
Uha der er mange som har skrevet.. Men hvis du vil har jeg også to dejlige heste som du også gerne må öve dig på...
Golden Fabia - Min stjerne Skovlys Alanta - Min smukke Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3 Undervisning tilbydes i Vendsyssel. Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
har du tid? |
|
så må du rigtig gerne "snakke" med min tinker/ic, jeg kører ham til udlån på fredag, så vil rigtig gerne høre om han har noget på hjerte inden jeg aflevere ham. Håber du har tid og lyst nannakaldan@hotmail.dk
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Hej Jeg har 3 hunde og 4 heste, som kunne være spændende! Jeg skal nok give dig en masse feedback. De fleste heste har boet hos mig altid, så kan nemt vide om du er i rigtig retning. hvis du har lyst, skal jeg nok sende dig rigtig gode billeder, som du kan bruge. Bare mail acem@live.dk
...sagde Charlotte! -husk alle har ret til at have en mening - og give udtryk for den. Inkarneret tinker- og golden retrieverfan!! >Tinka 9 år, Tortelini 4 år, Touch 2 år - Taziki 8 år <Chico 8 år & Catus 0 år>
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift... |
|
jeg kunne faktisk RIGTIG godt bruge at du gad "snakke" med min hest, og sige hvad han har trang til at fortælle du kan bare skrive, ville kunne give mig ro i sindet: skipper269@hotmail.com
. Nadja & Max Nobel . "vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hej-hej... |
|
Det lyder da bare SÅ spændende! Jeg er selv meget spritistisk anlagt, forsøger også at kommunikere med min hest selv, men er ikke sikker på, det på nogen måde lykkes... Jeg har flere gange haft lyst til at kontakte en af de mere etablerede indenfor området, men da jeg pt ingen indkomst har, er det ikke en mulighed. Så hvis du skulle få lyst til at prøve med min dejlige hest, stiller jeg gerne fotos/hest til rådighed...
Det var så min mening om det... UNION FIGHTER af FARMER Sov sødt Montreux 1992-2009 Hvem siger, det hele skal være så kedeligt? ...
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
sankt berhard tæve |
|
Hejsa. Hvor lyder det bare spændende, jeg har tidligere prøvet det på min hest og var meget positiv overrasket, fik nogle ting afvide som kunne bekræftes efterfølgende som vedkommende ingen mulighed havde for at vide. Men men men... Jeg har den her sankt bernhard tæve på 16 mdr som vi har overtaget som 6 måneders og hende må du rigtig gerne prøve på hvis du har lyst og hun kan bruges Jeg kan kontaktes på marethe.andersen@gmail.com Hilsen Marethe
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
bondegård |
|
Jeg har en hel bondegård du godt må prøve dig på ej, direkte en bondegård er det ikke, men der er i hvert fald 2 stk heste, 2 stk katte, 1 stk hund og hvis naboen er med på det, 5 stk kanariefugle Hestene er jeg mest intra i, men du kan bare give dem gas med dem alle...
Istedet for at fokuserer på hvad vi ikke har, burde vi så ikke fokuserer på hvad vi har? Stolt ejer af de to gule stjerner; Ågerupgårds Uniqa og Pixi Dúvall
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hvordan gik det? |
|
Jeg syntes det kunne være spændende, hvis nogle af jer, som har fået Rikke til at "snakket" med jeres dyr, ville fortælle om, hvordan det gik.
Med ponyerne Gazella & Zarmora
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hvis du stadig mangler.. |
|
Det lyder ret spændende Så hvis du stadig mangler har jeg tre tøser, som måske er interesseret. Mvh. Sille
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Hvis du stadig mangler kandidater, så har jeg en bølle af en shetlænder, som godt kunne bruge en snak. Jeg ville i hvert fald super gerne vide, hvorfor han ikke rigtig forstår, at man ikke må bide/nappe. Opdragelsen praller lidt af i det tilfælde.
** Trine M. Heide ** Foderinfo - For dig som vil lære, at fodre hesten korrekt. På en let forståelig måde.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
Du må meget gerne |
|
tale med min hest. Bare skriv
Med Venlig Hilsen Brown Horse Hvis du går i andres fodspor, kommer du aldrig først i mål!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie |
|
Hej du må gerne prøve det af på mine to ponyer. Jeg ved ikke hvad der går af min ene pony lige for tiden så kunne godt bruge en der gad give et skud Min mail er a-sloth@hotmail.com Hvis du gerne ville have billede og navn af min hest så send endelig en mail. Jeg svare hurtigt
Junior-ambassadør Anna og hendes 2 meget kække heste..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
nogen der er brevet telepateret? |
|
Er der nogen der er blevet telepateret af ts?
Jeg svarede som en af de første, men har ikke hørt noget fra hende.
Maria Et livs erfaring, men stadig nybegynder
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hejsa. |
|
Hvis du stadig mangler lidt at arbejde med har jeg en hoppe på 9 år, 2 tæve hunde på 4 år, en kat på 5 år og en masse kaniner du gerne må øve dig på Jeg må sige at være lidt fascineret af det her telapati... men min fornuft gør det godt nok lidt svært at tro på E spændt på at høre andres tilbagemeldinger efter en "samtale" VH Jane
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Var den første der skrev, men har intet hørt. Udover en besked hun kom til at sende forkert (hun havde vist prøvet med en anden hest). Men sådan er det jo når de tilbyder det gratis - Der er ingen garanti og måske har det været lidt svært at praktisere på egen hånd. Havde selvfølgelig glædet mig til at se om der var noget om det, men så var det heller ikke denne gang jeg blev overbevist omkring det med telepati
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Jeg vil gerne prøve.. |
|
Sand: Smid mig en mail på sus2788@hotmail.com Jeg har også været på kursus hos Ditte young og skal igen her om små 14 dage. Jeg skal nok PRØVE at overbevise dig Mail blot billed af hele hesten, uden andre på billedet, gerne forholdsvis nyt. Og et kaldenavn på den Ikke for at stjæle din tråd Rikke, håber du har fået øvet dig på en masse af alle de søde menneskers heste! Vh Sussi
// Dotzauer
Et heste liv er ikke værdigt hvis ikke man taler samme sprog..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
prøveklude |
|
Vores dyr vil sikkert også gerne være prøveklude, og der er nok dyr at tage af. Der er 4 katte, 1 hund og 3 heste. Send evt. en mail og jeg kan tage nogen billeder og sende.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Overskrift |
|
Hej, kan se at du har masser af dyr allerede, men min vallak må du meget gerne snakke med Min mail er sofie@gawinski.dk Mvh Sofie
Det er ikke et dårligt liv - blot en dårlig dag..
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Spændende |
|
Hej. Har en rigtig problemhest jeg har opgivet, kunne rigtig gerne tænke mig at vide hvad han ha at fortælle. hesten har jeg selv opdrættet, så ved jo alt om ham og kan derfor give god feedback.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Snak med dyr |
|
Tak til alle der har skrevet! jeg er helt overvældet, men jeg tilbyder ikke en gratis snak med jeres dyr, jeg ville så gerne hjælpe alle, men jeg bruger omkring 2-2,5 time pr dyr. jeg tager 200 kr pr dyr hvis folk stadig er intresseret. Jeg håber på folks forståelse. vh Sussi
// Dotzauer
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
virkelig dårlig karma |
|
TS - du efterspørger prøve kaniner og når du så få tilsagn, vil du pludselige have penge - det er virkelig dårlig karma. Hvis du virkelige vil tale med andre folks dyr, så kan jeg fortælle dig at du ikke lære det på et kursus, men ved at øve dig og have evnerne - uden evner, indsigt, empati osv. osv. er din service intet værd og jeg må nok sige at du har skudt dig selv i foden her. Du bekræfter desværre min opfattelse af disse kurser. Jeg har set lidt med og jeg synes faktisk der er rigigt mange søde mennesker der har stille deres dyr til rådighed og selvfølgelige har det også noget at gøre med at du tilbyder det gratis prøv at læs din indgangs vinkel i dit første indlæg - du ønsker at lære og få erfaring derfor tilbyder du gratis at tale med folks dyr - det skal du holde fast i indtil du har bevist dit værd - du kunne jo fx: begynde med at svare de mennesker der har kontakte dig som de første og så iøvrigt efter aftale med de personer lægge dit svar og din "samtale" her i tråden - Jeg bliver så gal for det er netop personer med din holdning der gør at mennesker bliver skeptiske og ikke synes de får noget for pengene - det smitter af på resten af de dygtige terapeuter der beskæftiger sig med samtale med dyr og det er synd for der findes rigtig mange dygtige og seriøse mennesker derude.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Overskrift her |
|
Jette, hvad med lige at holde styr på hvem der har startet tråden og hvem som har skrevet det andet svar inden du skriver sådant et svar Det er ärlig talt lidt ubehövlet, da det er to forskellige personer!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
vxcxcxccxcx |
|
Det giver lidt forvirring, at en anden byder ind med 'læsning', meeeen bær over med det. Jeg synes det er mere underligt at TS aldrig svarer i sin tråd. Hun har sidst været på HN 15. maj ......
Mvh. Sanne Golan - smuk, dejlig og blid oldenborger Dolly - pensioneret meget RØD hoppe
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Undskyldning |
|
TS du må selvfølgelig meget undskylde at jeg troede det var dig der pludselige ville have penge - det var ikke lige gået op for mig at der var flere der tilbød deres hjælp - og LT - hvor må det være dejligt aldrig at læse en tråd lidt hurtigt og misse en information
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Jette.. |
|
Jeg ville ønske at man skulle slette det man har skrevet. For jeg blev bombaderet med mails, fra søde folk der ville høre om deres hest og mange tak for alle dem! Men kunne ikke komme ind og slette det jeg havde skrevet, blot for at jeg ville hjælpe en af pigerne. så var nød til at gå ind og skrive prisen, for ikke at alle blev ved med at skrive til mig. Så det var mig der gjorde forviringen total, men bestemt ikke med vilje!
// Dotzauer
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
123456 |
|
Du skal være velkommen til at læse mit jordegern og min plethest. Du kan bare skrive til mig, hvis det har interesse.
Hilsen Sofie Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
overskrift |
|
Jeg har hørt fra ts, hun har snakket med den ene af mine heste, mange ting er ramt rigtigt, nogle få forkert, så et eller med at snakke med dem kan hun ihvertfald.
Mvh Naja Venter føl efter Zonyx OX Termin 2. juni 2013, Og kan snart ikke vente mere:-(
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Ja tak! |
|
Du må gerne prøve på min hest også Hvis du gider, så skriv en privat besked til mig og så får du min e-mail.. Kan se du allerede har fået ret så mange henvendelser
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Hoppe 9 år |
|
Hoppe 9 år fødselsdag den 28 maj, født 2002
Min Haflinger glæder jeg, mig til at være sammen med hver enste dag.
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
hej ts. |
|
Nu ved jeg du har fået en masse tilbud, men kan du snakke med afdøde dyr også? i så fald har jeg denne tøs, som gik bort for 5 år siden, og efter 5 år har jeg stadig ikke ro i sindet, og føler ikke jeg får det før jeg ved om hun er okay, er det noget du kan hjælpe med kære ts? Her er hun:
Ellers har jeg denne gut, som har været igennem meget her hos mig, og ville rigtig gerne vide hvordan han har det...
Min mail: Fleur_22@live.dk
Sagde Maya Med Vito, ponyen med charme og selvtillid Some people think it's holding on that makes one stronger - sometimes it's letting go Hvil i fred Nobi, 1999-2008 www.facebook.com/VitoSaelberck
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
du må også øve på mine |
|
Jeg har en fjordbamse på 18 år - vil meget gerne vide hvordan han har det. Ham har jeg haft siden han blev født, så der vil du få feedback på det du siger. Har en welsh på 6 - hun synes bestemt at have noget at fortælle om sin fortid. Har også en shetlænder, og et par katte og kaniner. Send mig en besked hvis intra i mine
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Har ledt efter en som dig :0) |
|
Kære Rikke.. Vil du min tale med min hest og min hund? Jeg vil meget gerne aftale en fair studiepris, for ved det ikke er noget man klarer på 10 min. mail mig på : miabak89@gmail.com Mvh Mia
"...Uddannet Ridefysioterapeut og klinisk fysioterapeut, ha`det dejligt derude, med alle jeres skønne heste :0)..."
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Stor Oplevelse |
|
Hej Rikke, Jeg kan se at du har fået enormt stor response på dit indlæg . - Hvis du føler at du har tid til at forsøge telepatere med min elskede hest , så ville det betyde enormt meget for mig ! Min mail adresse : janefrisk@hotmail.com Min elskede hest : Lulu Face - hun er 5 år gammel.
Ha en fortsat god dag ! / Jane
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
Vi vil også ... |
|
... gerne være med hvis ikke du har nok nu
Ejer af Kongur fra Litla-Moshvoli Vikur fra Baverslund Til salg; Flot Grå ubrugt vest str. M
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Røskva |
|
Du må meget gerne med min hest, som skal sælges Hun hedder Røskva og er 8år gammel
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Hende her |
|
må du meget gerne prøve på. Følle (rigtige navn Leifies Lucky Lancie) Hoppe, 9 år.
Brun ponyhoppe efterlyses. Se præsentation. Dusør gives!
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Materiale til telepatering :) |
|
Mon Cherie:
Degnegårdens Château:
William Rask
Sputnik Rask Jeg glæder mig til at høre, hvad i har teleparteret omkring Med venlig hilsen, Line Roxana Rask Email: Amazingg@ofir.dk
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Glemte kønnene :) |
|
Mon Cherie, hoppe Degnegårdens Château, Vallak Sputnik Rask, pige William Rask, dreng
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
hej................ |
|
GS Sharif Ibn Gamil er min araber hingst, du må meget gerne prøver med ham her. Hilsen Gitte
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Du må gerne prøve med min. |
|
Jeg har nogle problemer i dagligdagen, så ville da være skønt hvis du ville prøve med min hoppe. Hun hedder Acasilla Love, og her er der et billede.. min email er hest1235@hotmail.com
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
Tralala |
|
Du må meget gerne prøve med min hest Hoppe, Prinsessa fra Midgaard
April 2013
Juni 2011 Du må meget gerne skrive svaret til mig på: nanna_hildgaard@yahoo.dk Glæder mig til at høre hvad du finder ud af
Nanna Hildgaard Larsen *Team Midgaard*
|
Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|