Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Rideskole!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 20:59
Hej derude :-)

Jeg ville høre om der er nogen der kender til en rideskole hvor der findes begynderhold for voksne? På Sjælland og helst i Storkøbenhavnsområdet.

Jeg er ikke helt nybegynder men har ikke redet seriøst i 8 år og det ville være rigtig fedt med "genoptræning" :-).

MVH Sabina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gwntofte
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 21:14
Der ligger Mange ude her ved Gentofte.. Jeg ved at GEK har, Måske MAK, LTR...
Vrinsk & Knuz fra

*Anso {> Prince*
~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~

Mail mig!
'Den sejeste pony er Prince!'
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideskoler i hele KBH.
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 21:48
Hejsa,

Da jeg har redet i næsten hele storkøbenhavn, kan jeg sige at alle rideskoler har hold som passer til dig, det er bare om tiden passer til dig. Jeg arbejder selv på en rideskole, hvor vi har voksenhold. Så find du bare telefonbogen frem og ring rundt.

Ellers kommer det bare an på hvor du bor, og hvad krav du har til rideskolen.

Hvis du vil vide mere, vil jeg gerne prøve at hjælpe.
Også med adresser og tlf.

mvh,

Maria.

Leder efter min gamle pony, se min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fedt...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 17:43
Tak for de hurtige svar :-)

Maria > Har du nogen erfaring med Brøndby Ny Rideklub, Mattsons Rideklub (Klampenborg) eller Parcelgårdens Rideskole (Glostrup)?

Mine krav er egentlig at det skal være rart at være der (rare, åbne mennesker) og det skal være udbytterigt, altså fhv. små hold så man får noget ud af undervisningen. Og så skal transporten være overkommelig, så man også har lyst til at tage derhen :-). Jeg bor selv på Frederiksberg, så jeg finder nok ikke et sted jeg kan cykle hen :-D!