Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Rideskole!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 20:59
Hej derude :-)

Jeg ville høre om der er nogen der kender til en rideskole hvor der findes begynderhold for voksne? På Sjælland og helst i Storkøbenhavnsområdet.

Jeg er ikke helt nybegynder men har ikke redet seriøst i 8 år og det ville være rigtig fedt med "genoptræning" :-).

MVH Sabina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gwntofte
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 21:14
Der ligger Mange ude her ved Gentofte.. Jeg ved at GEK har, Måske MAK, LTR...
Vrinsk & Knuz fra

*Anso {> Prince*
~¤~Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke~¤~

Mail mig!
'Den sejeste pony er Prince!'
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideskoler i hele KBH.
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 21:48
Hejsa,

Da jeg har redet i næsten hele storkøbenhavn, kan jeg sige at alle rideskoler har hold som passer til dig, det er bare om tiden passer til dig. Jeg arbejder selv på en rideskole, hvor vi har voksenhold. Så find du bare telefonbogen frem og ring rundt.

Ellers kommer det bare an på hvor du bor, og hvad krav du har til rideskolen.

Hvis du vil vide mere, vil jeg gerne prøve at hjælpe.
Også med adresser og tlf.

mvh,

Maria.

Leder efter min gamle pony, se min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fedt...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 17:43
Tak for de hurtige svar :-)

Maria > Har du nogen erfaring med Brøndby Ny Rideklub, Mattsons Rideklub (Klampenborg) eller Parcelgårdens Rideskole (Glostrup)?

Mine krav er egentlig at det skal være rart at være der (rare, åbne mennesker) og det skal være udbytterigt, altså fhv. små hold så man får noget ud af undervisningen. Og så skal transporten være overkommelig, så man også har lyst til at tage derhen :-). Jeg bor selv på Frederiksberg, så jeg finder nok ikke et sted jeg kan cykle hen :-D!

Og så at det er voksenhold så jeg kan ride sammen med nogenlunde jævnaldrende (er selv 22).

MVH Sabina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sabrina
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 19:55
Hejsa,

Jeg er lige kommet hjem efter en dag i sadlen i 6 timer, og arbejde 10 timer. SUK!

De steder du har nævnt er okay, men det kommer an på hvad du har lyst til.
Jeg har ikke været på Brøndby efter de har fået nyt ridehus, så der ved jeg ikke meget om. Men de har en hjemmeside HER

Mattsons er okay, de har en del voksenhold og ride en gang imellem i dyrhaven(skoven) Hjemmeside

Glostrup vil jeg ikke anbefale, da der tit bliver undervist fra en mikrofon hvor underviseren sider i et lille, varmt skur... hjemmeside

Der er også en rideskole i Hvidovre men det er mest ponyer der er der. Hjemmeside

Men ellers kan du finde resten af klubber i KBH Rideklubber i hele landet.

Der er også en del på Amager...

Håber du finder noget.

Jeg arbejde selv på en rideskole, Fortunen ved Dyrhaven. Men vi har desværre ikke plads på vores hold. Men vi lejer heste ud til rideture i Dyrhaven...

mvh,

Maria.

Leder efter min gamle pony, se min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 20:06
du uddannet som? Eller rettere, hvad arbejder du som? Underviser du?

Jeg har faktisk kigget nettet igennem efter rideskoler (der var intet at lave på mit arbejde ;-)) og det var der jeg fandt dem som lå tættest på og lød bedst, men det behøver jo ikke nødvendigvis at stemme overens med hvordan stedet virkelig er.

Mattsons er umiddelbart det sted jeg synes lyder mest attraktivt, så dem tror jeg at jeg prøver at ringe til imorgen :-).

Har lige kigget på Hvidovre's hjemmeside...er det normalt at holdene er delt op i dressur og spring hold? Altså spring hold er som regel for sig, har jeg set, men jeg er ikke SPECIELT interesseret i dressur, men bare generel ridning, hvis du forstår :-)

MVH Sabina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er jeg ikke..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 20:54
Hej igen,

Jeg er ikke hest-uddannet, men har redet mange heste. Har arbejdet i forskellige prof. stalde. Underviser ikke pt. Men jeg rider ud med hold i Dyrhaven, hvor jeg gerne hjælper/underviser dem, som vil ha det.
Jeg har været ude med 6 hold idag, så det bliver til en del km i sadlen. :-) Det er kun et fritidsjob.
Ellers rider jeg heste/ponyer til efter skoletid, har pt. 3-4 stk.

I Hvidovre ja, der er holdene delt op, andre steder springer de måske også på holdene. Kommer lidt an på rideskolen.

Rideskolen i Hvidovre startede i 1960'erne og er flyttet 3 gange. Jeg red det første og andet sted, så fik jeg selv hest. Så der hvor den ligger nu har jeg ikke været, men folkene bag er de sammme....

Mattsons er et okay sted, og tog lige til døren...

Hvis du vil møde mig så kom om søndagen på Fortunen og spørg efter Maria...

mvh,

Maria.

Leder efter min gamle pony, se min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider