Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Alenetræning - hjælp hvor?
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 16:05

Hej


Jeg har et kæmpe problem med min hest - den flegner skråt rådden når den bliver alene. Jeg har haft hende i 2 år nu, og problemet kan jeg ikke løse selv. Jeg er derfor på udkig efter en eller anden form for hjælp eller træning så jeg kan få løst dette problem. Så hvis der er andre der har fået hjælp til træningen, så meld meget gerne ind med fra hvem og hvordan I fik hjælp, samt hvad I gav for det.

Jeg er IKKE interesseret i at få råd til hvordan jeg selv kan træne min hest. Som sagt har jeg haft hesten i 2 år og har i de to år forsøgt at løse problemet på alverdens måder, uden held.

På forhånd tak :)


Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 1235677
Forfatter: 
Dato:  15-03-2010 16:52

Jeg vil mene, at du skal kontakte Tina MJ fra http://www.hesteforstand.DK - ingen andre i hele Danmark er vel så dygtig som Tina til at tackle et alene problem fordi hun er så fantastisk dygtig til det.


Hun bor på Sjælland - jeg har kun haft telefonisk kontakt men jeg ved at hun om nogen er i stand til at hjælpe.


Og vær forberedet på en meget ærlig mening om problemet - hun siger tingene meget direkte - men hun ved hvad hun laver!



De varmeste anbefalinger til Tina herfra for at få hjulpet mig til at forstå hvad der foregik inde i hovedet på min vallak, når han bliver skeptisk for at være alene.

I dag er problemet 0.000001 % af hvad det var før



Carpe Diem - sieze the day:

"Gather thy rosebuds while ye may

Old times is stil flying

And the same flower that smiles today

tomorrow will be dying"


www.epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var også min
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 11:09

det var også min tanke :)


Lækker Spalding dressur, brun 17½" Fit 2 sælges


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha og Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for rådet :)
Forfatter: 
Dato:  16-03-2010 19:15

Tak for rådet :)

Jeg har haft kontakt med Tina, og desværre vil det blive urimeligt dyrt hvis hun skal komme og hjælpe mig personligt, da hun bor langt væk. Hun kan derfor kun tilbyde en telefonkonsultation, og det går jeg så nu og overvejer.

Meld meget gerne tilbage med flere forslag :)

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Randi......
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 09:30

Det vil gøre det rigtig meget nemmere for folk at anbefale folk i dit område hvis du skriver hvor i landet du befinder dig ;)


-Jane

Regulator Complete sælges ved Aalborg


www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland


www.plejehjemsheste.dk - Efterlysning eller fremlysning af heste indleveret på hesteplejehjemmet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jane...
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 13:09

Jane: jeg bor på sydfyn. Alt på Fyn vil have interesse, men hvis jeg finder den rigtige betyder det ikke så meget, om det kommer til at koste lidt ekstra i kørsel.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider