Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 12:03
Jeg sidder her, og er i fuld gang med at opdatere min søsters hjemmeside. Jeg sidder og lægger billeder ind i hendes galleri.
Nogle af billederne er taget mens hun små træner sin unge vallak Cassidy fra jorden (horsemanship træning), og ihhh altså, hvor er der en hyggelig stemning på nogle af billederne *S*

Her er f.eks et billede, hvor min søster har fået Cassidy til, at lægge sig ned på kommando.
Det er en af de sjove ting kan har lært :)

(Flere billeder på hendes hjemmeside : Stald Fredenslyst - kig under galleri)


Har du også et billede af dig og din hest under træning ? Så sæt det ind her i tråden......lad os samle en masse hyggelige træningsbilleder :)



|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 12:05
Her er et ældre billede af min søster, som træner over trav bomme med ponyen Candy :)



|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 12:09
Ikke lige det bedste billede.....men her er jeg på min unge hoppe.
Hun er stadig helt ny i dressur træningen :)


(og bær ove rmed mig....jeg er en elendig rytter *G*)

|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 12:49
Gode billeder! Jeg vil nu gerne vide hvordan hun har lært Cassidy at lægge sig...?

Jeg vil nemlig gerne lære Shalil nogle af disse hygsomme ting, da hun er meget lærenem. F.eks. kan jeg allerede nu (hun bliver 3 på tirsdag) hoppe op på hende ude på marken og dafle rundt, eller ride hende uden sadel og uden grime, kun med en snor om halsen, på ridebanen. Klog hyps.

Nogle gange, når jeg sætter mig ned ude på marken, står hun og "våger" over mig i et kvarter ca., hvorefter hun kommer hen og ligger sig ned ved siden af mig. Sødt.

Jeg har desværre ikke lige nogle billeder fra hyggen med Shalil, eller andet sjov... kun noget "alm." træning hvor jeg springer på Mitzi, på min præsentation. Men jeg kan ikke finde ud af at lægge dem herud desværre... :-(

*I want to die in my sleep like my grandfather... Not screaming and yelling like the passengers in his car...*

:-P ~~ Out of my mind. Back in five minutes! ~~ :-P

Nu har jeg HELT nye billeder af lille Ibriiz, samt Mitzi i springtræning, på min præsentation - helt klart et kig værd!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 13:22
Søde billeder.
De er pæne hestene=0)

Rom blev jo ikke bygget på én dag vel. Tænk på det næste gang du træner....:-D

Se billeder af mig der leger springrytter på min præstation. Lige sat ind.





Mvh Nancie og Terroristen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 13:43
Shalil - her er et af dine billeder :)



Måske min søster kan få tid til at svare på dit spørgsmpl i aften, når hun kommer.
Jeg tør nemlig ikke lige komme med en beskrivelse af metoden *G* Men det er i hvert tilfælde noget med, at Cassidy har lært at vige for pres. Da han så skulle lære at lægge sig, så startede hun med at løfte et forben, og så lægge pres på foran (skulderen vil jeg tro). Men nu må du ikke hænge mig op på det ;)

Sidst hun trænede ham i at lægge sig, brugte hun klikkeren som belønning, og det var de begge to ret begejstret for. Motivationen var helt i top sagde hun *S*

|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 13:44
Ok.....træningsbillede er det knab nok, men det er noget af det eneste jeg har scannet ind lige nu af min gamle hoppe under rytter....


(billedet er fra en æresrunde efter sejr i en springklasse :) )

|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 14:08
hejsa heidi

genkendte lige Hørnings ridehal. Sej vinkel billedet er taget i.

hold op hvor har jeg også tit startet derude, og endda tit mod jer (du red smukke ikk?, som pony ikk?)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 16:08
Ja - det er taget fra en noget underlig vinkel !
Jeg tror at den som har taget billedet (min søster vist nok), har stået på den der trappe der går op til rytterstuen.

Jeg red Smukke i ponyklasserne indtil jeg blev for gammel. Derefter red jeg hende i hesteklasserne !!
Jeg kan ikke huske at have startet mod dig ? I springning ??

|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 16:19
hej heidi

jep i springning har jeg startet mod dig, og mener også mod din søster og candy. startede lige fra LD til LB ponyspring dengang!

ved ikke jeg har haft startet mod dig i dressur, så har det været i LB klasserne.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 16:23
Hi hi...jeg må sige du har en god hukommelse, at kunne huske den slags :)



(Rikke Glisborg på Shaggylon)

|Fredenslyst Arabians | Håndlavede showgrimer | D.A.B | FA-online |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  09-06-2002 16:40
hej heidi

tja, på nogle punkter virker min hukommelse fint...

men hsker det nu mest fordi at jeg kan huske at i altid var djævlens hurtige i omspringning, og så var man jo altid lige nød til at se hvor i kunne vende henne, så man kunen gøre det bedre *g* DERFOR jeg husker


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Venskab gennem træning
Forfatter: 
Dato:  10-06-2002 22:50
Ihhhh... hvor jeg altså elsker disse billedtråde! Jeg har også alletiders billeder, men jeg må vist hellere vente til i morgen med at forsøge mig med at lægge dem herind. Med min viden, eller mangel på samme, om computere og billedindlægning på HN i særdelseshed, så kommer jeg vist ikke herfra foreløblig. Og med tanke på min forestående prøve i dansk i morgen, ja så...

GODNAT!!!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider