Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Donavan Djess
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 10:43
hejsa
jeg ville bare høre om der er nogen der kender min travvallak Donavan Djess? fik ham gratis af en der bare afleverede ham til os og hun sagde ikk rigtig noget om ham.. bare at hun ikke ville have ham.. han kom fra århus.
han er efter far:buckfinder mor: ronja sølvbjerg
han har fuld stamtavle.. han er også brændemærket, men jeg kan ikk lige huske nummeret- og jeg er ikk hjemme så jeg kan ikk lige tjekke det
her har i lige et billed af ham
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 :( øvvv
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 10:44
kan se at billedet ikk virker---pokkers også!
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 her er..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 11:11
et link til billeder af ham på HG http://heste.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10567
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 lige en ting til
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 11:28
ved i noget, er i så ikk søde og skrive til min bruger? er nemlig ikk herinde så tit :-)
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 12:54
Donavan Djess kommer fra Kim Madsen I Århus, der har brugt ham til løb, kan mindes han også blev brugt til licens forrige år, eller året før ;)

Du kan se nogle af hans starter på det her link
http://www.trottingnews.com/horseinfo.php?id=900154

Venligst

Mia
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej mia
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 14:33
tusind tak skal du have! ej hvor spændende!! ved du hvor jeg eventuelt kan kontakte kim madsen? hvad betyder det at han er blevet brugt til licens? er ikke så meget inde i det travsport knus maria
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Maria ;)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 15:27
Jeg har ikke hans nummer lige her, men kan skaffe det til dig.

Han er i øvrigt beslagsmed, og ejer et stort ridecenter.

Alle der køre og rider travløb har på et eller andet tidspunkt taget licens (Ligesom at tage kørekort, bare til at køre travløb)

Og mener at da jeg tog licens på gode gamle Titus Wenbo, var der en der kørte rundt med Donavan ;)

Super sød, og flot hest.

Hvor bor du henne af i verden?

Jeg har også en travhest nemmerlig, han starter dog stadigvæk.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Donavan
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 18:41
Hej
Jeg kender også Donavan og har kendt ham i mange år.... Fin lille spinkel traver.... Kim har haft ham i en del år, og før det var det en der hed Jesper der havde ham... Hed hun Bettina hende du fik ham af? For det sidste jeg ved om ham er, at for et lille års tid eller der omkring, købte Bettina ham af Kim, og tog ham med til Esbjerg....

Glæder mig til at høre mere om hvordan det går med ham.... :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:12
eeej hvor dejligt at der er nogle der kender ham:)
hehe han er ikke så spinkel længere han har fået mange muskler se billederne af ham http://heste.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10567 billederne fra sommer er et par måneder gamle..
jo hun hed betina:) hun nåede ikke at eje ham, hun hentede ham i århus og kørte ham direkte hjem til mig:O)... hun havde fortrudt at hun havde købt ham og jeg fik ham gratis(!!)

var han en god traver?
knus maria
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fine billeder
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:23
Ej hvor var det dejligt at se billeder af ham... Det ser jo ud til at han stor trives... Okay, hun fortalte godt, at han var kommet ud til en pige at stå, men ikke noget om at hun ikke ville have ham længere.... Hun hentede ham nok, for at han ikke skulle gå flere løb, og ikke risikere at blive slagtet.... Ja han løb godt, men havde en over gang nogle problemer med ryggen og ben, og så tror jeg at Kim til sidst mistede tålmodigheden med ham. Men det er godt at se at han har det godt
0
0
Svar på denne tråd
 
 :D....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:46
mange tak, det tror jeg også at han gør.. det var egentlig meningen at jeg ville have solgt ham videre, men jeg er bare faldet for ham, så han bliver hos mig:D
jamen min far ejer lokalet hvor betina arbejder/arbejdede og så en morgen sad de og snakkede og der sagde hun at hun skulle til århus og hente en traver, og det havde hun fortrudt så den skulle bare sælges videre.. og så sagde min far at der kunne jo nemt gå noget tid og indtil da skulle hun jo betale for opstaldning, og så sagde han at hun bare kunne stille den gratis ud til os og så sagde hun at det var nemmere hvis vi bare fik den (y)
så dagen efter kom hun med ham, med 3 dækkener hovedtøj og papirer som vi bare skulle underskrive og så var han vores helt gartis :-P
problemer med ryggen og benene? ?:-)
det har jeg overhovedt ikk lagt mærke til! han bliver lidt om hvis man rider på asfaldt længe, men det går over når man rider på blød grund igen...
var han betinas? og ved du hvad hun gav for ham?
knus maria
maria med de tre hidsige
;-D

Er du til fest og farver?
så køb en traver!
0
0
Svar på denne tråd
 
 mail...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 19:55
jeg har sendt dig en mail
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stutteri djess
Forfatter: 
Dato:  06-01-2015 00:52

Han er frysemærket:-)

nogen der har ham stadig????

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider