Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Traver Sjælland
Forfatter: 
Dato:  18-02-2017 11:57
Er på udkig efter traver til ridebukser min mor og jeg 😊? Ville høre om nogle bestemte sider kan kigge på forhånd tak
0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  12-03-2017 15:10

slet ingen hved hvor finde lille traver ture skoven

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  13-03-2017 12:35

Søger i en der allerede bliver brugt som ridehest eller må det være en som kommer direkte fra væddeløbsbanen? Hvis i overtager en direkte fra banen skal i være opmærksomme på at det er noget helt andet end en "alm ridehest", og dermed skal omskoles.

 

Prøv evt at lave et opslag inde på den facebooksíde som hedder:

Trav og Galop Heste - Køb og salg

 

Måske der er nogen som har en der er egnet.

 

Et godt råd er at skrive kort om hvad i kan tilbyde og hvad i har ef erfaringer.

 

Ellers er der også den fb gruppe som hedder billige heste under 10.000

 


Cand. Agro.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeekkkk
Forfatter: 
Dato:  26-04-2017 14:10
Søger stadig 😊
0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv trav banene
Forfatter: 
Dato:  03-05-2017 11:09

prøv at tage ud på trav banen og spørg de forskellige der ude og de har en traver der af den ene eller anden grund ikke skal bruges til løb,, de peljer altid at have eller kender nogle andre der har .... at købe en traver fra banen kan jeg kun ambefale .. for det første knytter de sig eksrem meget til en fast person .. de er meget velopdragen og ja travheste fra løbs banene kan også galopere.. de bliver trænet på sandbaner i galop :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejjjjjj
Forfatter: 
Dato:  03-05-2017 15:53
Tak det vil prøve 😊 for nu ikk vente mere
Og er det rolig traver der ikk stresser og
Alle kan ride gør intet den er de 160
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2017 20:15

Traveren er jo avlet for at kunne løbe. derfor er de fleste traver også opmærksome / varme og gang i. så det skal man jo være opmærksom på . en traver er ikke en førstegangs hest :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tttttttt
Forfatter: 
Dato:  05-05-2017 17:12
Det jeg udmærket klar over,er heller ikke nervøs for den fremadgående,men nogle traver altså meget mere opmærksom end andre ,rider altså på min venindes travere hun har to og de skønne skovtursheste
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider