Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Info om Ihaveadream
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 10:26

Jeg har lige købt em travhoppe ved navn Ihaveadream. Jeg ved hun har fået et par føl, hvoraf et af dem er oprettet herinde. Men kan man finde ud af hvem hun ellers er mor til?

Og kan nogen måske finde billeder af hende fra hendes løbkarriere?

 

På forhånd tak :)


*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 18:04

Dansk Travsports Centralforbund har en info-side (kig under www.trav.dk), hvor man kan søge på hestens registreringnummer og så er der alt mulig info om deltagelse i løb, forrige ejer osv. Der skulle gerne stå noget om evt afkom også, hvis de altså er blevet registreret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 18:23

Jeg kunne ikke lade være,- :)

Kan det passe at din hoppe er født 2001-04-02 og opdrættet ved Eastwind Stutteri ved en Johnny Jensen. Faren er Tornado Hanover (DE) og mor Baltic Rapport (US)? Hvis det er tilfældet så er der ikke registreret afkom, men det betyder jo ikke nødvendigvis at den ikke har fået føl.

Ang fotos fra løb, så er det nok også Johnny Jensen du skal kontakte, da han er opdrætter og måske har nogle liggende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 18:37

Undskyld jeg vrøvler Johnny Jensen var kusk, det er Lone Wessing der er opdrætter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihaveadream
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 06:53
Pia, ja den side kender jeg, men har ikke kunnet finde noget om føl og vidste ikke om der måske var andre steder :-)

Er der nogen mulighed for at finde ud af hvem ham Johnny Jensen er? Jeg mener, det er jo ikke ligefrem et sjældent navn, man bare kan google ;-)

Ja, det er hende :-) det føl jeg har fundet, er også en blanding ;-)

*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 12:35

Du kunne jo prøve at søge her :) Hesten har så vidt jeg kunne se kun løbet på Nykøbing-Falster og da Johnny Jensen har amatørstaus, så holder han nok til i det område. Ellers kig på banens hjemmeside, det kan være, at der er en liste over kusker og trænere som er tilknyttet stedet.

Ang blandingsavl, så bliver det bøvlet, da disse afkom nok har lysegrøn pas og deres afstamning ikke bliver registret, så der skal du have fat i hver enkelte af forrige ejere og er der nogen af dem, der ikke har fået lavet ejerskifte så bliver det rigtig besværligt.

Jeg var sidste år gennem det samme med min egen traver, da det viste sig at sælger sørme ikke havde noget ejercertifikat på ham, det havde hun ikke selv fået med da hun købte ham(en pige på 14). Nu var det heldigvis et forholdsvis kendt stutteri, der har lavet ham så jeg vidste, hvem jeg skulle ringe til. Men der er et hul på ca 1,5 år, hvor jeg ikke har kunnet finde ud af, hvem der har haft ham i det tidsrum, så jeg kunne få ejercertifikatet udleveret, da det koster 1000,- kr. at få lavet et nyt. Jeg vil lige sige, at de er rigtig flinke inde på centralforbundet, til at hjælpe med sådan noget :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ihaveadream
Forfatter: 
Dato:  01-11-2014 09:52
Okay, jeg vil kaste mig ud i det :-) tusind tak for hjælpen, Pia :-)

*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ihavadream
Forfatter: 
Dato:  09-11-2014 19:07

Hej Maria.Jeg har været med ejer på din hest i sin tid.

Johnny Jensen er min svoger. Og Ihaveadream købte vi sammen.

Mener vi købte hende af en der hedder Ole Wessing på midt

sjælland.Hun var ikke den store væddeløber og hun blev solgt

som ride hest.Skal prøve og høre om han har nogle foto`s

på hende.Mvh. Gitte.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Gitte....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2014 06:26
Hej Gitte,

Ej, hvor pudsigt :-) det må du meget gerne. Synes det kunne være sjovt at se fotos af hende fra den tid. Jeg regnede godt med at det ikke var der, hendes talent lå, når hun var pillet ud igen så hurtigt. Men jeg kunne i hvert fald ikke have ønsket mig en skønnere ridehest &#9829;

*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gitte - Stald S V J
Forfatter: 
Dato:  16-01-2015 09:09

Jeg skubber lige til tråden her i håb om at du har fundet nogle billeder i Dream :)


*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen foto`s.
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 17:00

Desværre ingen fotos.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider