Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Hvorfor blinkers
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 21:46

Jeg vil køre min hest til (jeg regner med at tilkalde prof hjælp).

 

Men da jeg vil køre ham for hans fornøjelses skyld vil jeg egentlig helst ikke bruge blinkers.

Er det helt hen i vejret?

Han er helt trafikvant og vipper knap et øre af en lastbil..


Rikke

 

lykkeligt ejet af den lækre Tykke, aka Ponytauros Rex

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blinkers....
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 23:04

... Bruges mig bekendt kun i transport, de er ikke tilladt nogen steder i køresporten, hvis du bevæger dig i nærheden af en konkurrencebane.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blinkers
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 19:55

Hej Rikke

Ud fra dit spørgsmål tror jeg du måske blander blinker og skyklapper sammen. Som Sif skriver er blinkers ikke tilladt eller brugt i køresporten. Vi bruger dog skyklapper mht hvorvit man skal bruge dem eller ej er det mere eller mindre en smagssag. Alle mine går med skyklapper, det er dog mere fordi så er de klar over de skal køres og ikke en tur i lange liner eller rides i tandem.

Mange gange, føler jeg, skyklapperne giver hesten mere ro fordi den ikke behøver at koncentrer sig om alt det den kan se ude til siderne men kan fokusere på det der er lige foran den. Men igen der er igen regler eller krav heller ikke til konkurrence så du må finde udad hvad der fungere bedst for din hest.

Mvh

Gerd

1
0
Svar på denne tråd
 
 skyklapper
Forfatter: 
Dato:  04-10-2014 10:13

Jep, jeg blander dem sammen. Kunne simpelthenikke huske hvad skyklapper hed :-P

 

Tak for jeres svar. Jeg vil prøve med og uden, der er alligevel skyklapper på det seletøj jeg skal til at købe. :-)


Rikke

 

lykkeligt ejet af den lækre Tykke, aka Ponytauros Rex

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 for og imod
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 16:39

Jeg vil helst køre uden.

-men min pony går bare bedst og mest stabil med, så han har fået lov til at vælge.

 

God fornøjelse. Det er en herlig sport. Så herlig at vi er bedgyndt at kigge os om efter noget større, så vi kan være flere med på tur.


 

 

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

 

Opdræt af mikroheste.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider