Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Valg af sulky
Forfatter: 
Dato:  05-08-2014 10:37

Jeg har svært ved at gennemskue hvad der er skidt og kanel når jeg kigger på sulky på nettet. Jeg skal have købt en til min shetlænder, men vil høre om der er nogen der kender til kvaliteten på disse vogne:

 

møldrup uden bremser: www.moldrup-rideudstyr.dk/shop/ sulky-til-pony-417p.html

 

møldrup med bremser: www.moldrup-rideudstyr.dk/shop/ sulky-i-3-372p.html

 

jo-po: www.jo-po.dk/shop/sulki-rockard-str- 5020p.html

 

Jeg håber der er nogle der kan give en vurdering på disse vogne, det ville hvertfald være en stor hjælp!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kvalitet
Forfatter: 
Dato:  10-08-2014 18:51
Umiddelbart gælder det som med så meget andet at man får hvad man betaler for. Det er alle sulkyer produceret i Kina og de billigste er ret skrøbelige, jeg mange der har købt dem har måttet forstærker dem/bygge om for at de kunne bruges på sigt...
Mvh.
Ditte
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaa svært, bare gør det.
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 19:52

Nu er min jo ikke købt der, men hos Helle Handl (fåes desværre ikke mere, ellers havde jeg købt et sæt mere), men den var bestemt ikke dyr og har tjent mig godt i mange år.

 

Skulle jeg købe ny sulky, ville jeg måske vælge en med bremser, selvom jeg har omgangstøj, idet vi har nogle store bakke her i byen.

-Min pony klarer dem dog fint, med sit omgangstøj, så jeg ved ikke om jeg reelt ville bruge bremserne, af frygt for at modarbejde hesten.

 

Jo-po skriver "Let rust el. maling afskalning kan forekomme. " i dit link og det ville jeg personligt gå uden om.

 

Jeg har set vognene hos Møldrup (den med bremser), omend det er noget tid siden og der ville jeg nok købe, såfremt jeg skulle invistere i en ny sulky. De giver i hvertfald en god vejledning og jeg ved, at han selv kører med hestevogn, hvilket er et stort + i min verden.

 

Et stort + ved min vogn er at stængerne kan justeres i højden. Nu ved jeg ikke hvor stor/lille din pony er, men med min 82 cm pony, har det givet mig gode tilpasningsmuligheder. Det kan jo-po modellen i dit link så.

 

Det er altså for og imod ved det hele.


 

 

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

 

Opdræt af mikroheste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke købe for billigt
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 22:00

er også min erfaring.

 

Denne er fin synes jeg: klindtrideudstyr.skysite.dk/ ?side=77464


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider