Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Galopstald søges
Forfatter: 
Dato:  16-06-2014 10:45

Hey derude!

 

Jeg er ikke sikker på om det er dette emne, at man skal skrive/spørge om dette, men nu vil jeg prøve! :P

 

Før man læser videre, behøver man kun at læse, hvis man kender nogen som har galopstald, eller selv har!

 

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at komme ud i praktik som jockey, eller noget i den stil. Arbejde i en galopstal, ville heller ikke være et problem!

Jeg er selv erfaren med ungheste (har håndtere 1, 2, 3 og 4 års).

Min vægt tror jeg ikke er et problem, da jeg vejer lige omkring de 50. Max 2 kg mere og max 2 kg mindre. Det variere!

Tror heller ikke højden er et problem, da jeg kun er 161 cm, men har ikke lige tjekket, hvilken højde der vil være bedst.

Jeg har disciplin nok, til at kunne holde mig på den vægt jeg er på! :)

 

Jeg har tit været ude og se galopløb, og elsket det. Jeg har væddet på heste, og vundet (selvom det ikke var favorit hestene).

Jeg tør det som kræves, og vil meget gerne i praktik, da jeg ser sporten som en del af min fremtid!

 

Hvis I/du kender nogen, som ejer hest/stal, må du MEGET gerne skrive til mig over PM eller noget, også hvis I/du har spørgsmål!

Det skal lige siges, at det SKAL være på Sjælland, da jeg bor på Sjælland, og ikke har penge til at tage til Jylland hver dag :P

 

Hav en god dag!:)

Mvh. Sille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du er på sjælland
Forfatter: 
Dato:  16-06-2014 22:08

så tag kontakt til en træner på Klampenborg Galopbane

 

galopbanen.kbx.dk/om-os/traenere/ og hør dem ad..

 

Hvis det transportmæssigt er et problem at komme til Klampenborg kan det jo være at de har kendskab til en træner med stald tættere på dig..

 

Om ikke andet tror jeg de fleste trænere vil være glade for en hånd i stalden og så kan du jo se hvad det bliver til af rideture når de kender dig lidt bedre.

 

Fuldblodsheste - og især fuldblodsheste i løbsform - er ikke det samme som at have håndteret f.eks varmblodsheste. De er ofte friske og kan have lynhurtige og uventede reaktioner. Samtidig er løbssæsonen kort og en skade kan være katastrofal. Derfor vil de fleste trænere gerne lige se folk an inden de lader dem tide ud.


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak!
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 07:25

Tusind tak! Jeg vil prøve ad! Så må vi jo se om det blir' til noget!:)

 

Jep, er klar over fuldblodshestens temperament, og har selv været lidt rundt om hestene!

 

Men tusind tak for linket! Har slet ikke lagt mærke til at de har det, under galopbanen!:p

1
0
Svar på denne tråd
 
 Velbekomme
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 22:48

og rigtig meget held og lykke med det


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider