Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Lærer at køre med vogn
Forfatter: 
Dato:  17-02-2014 22:37

Hej alle
Jeg har altid haft en lille lyst indeni til at køre med Sulky med lille pony. Jeg kendte egentligt kun til shetlænderen. MEN for nyligt faldt jeg over dansk miniaturehest, og jeg blev forelsket !!!
Så nu søger jeg egentligt noget hjælp. Jeg har absolut ingen forstand på at køre med sulky, vogn eller lignende.. Det eneste jeg har prøvet er at være med ude at køre med min tidligere ridepart som er for MANGE år siden, så husker intet fagligt omkring det.
Har læst en masse omkring det på nettet, men det er bare ikke det samme som at se og have det i hænderne heh. Og jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder hvor man kan få undervisning i det ? Måske jeg søger på det forkerte?
Men det jeg så søger er en person der måske kunne tænke sig at lære fra sig, eller hvis i kender et sted hvor man kan få noget undervisning. Gerne nær Vejle !!

På forhånd mange tak !!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den nærmeste forening...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2014 12:58

... er Trekantens Køreselskab - du kan finde dem her: www.trekantenskoereselskab.dk/

 

Det er da i øvrigt meget muligt, at der også arrangeres noget i avlsforbunds regi, hvis du er medlem.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horsens er det tæt nok på?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2014 16:23

Så er der jo også altid mulighed for at se nogle andre spænde for og lære lidt af det.

På Søndag er der f.eks indendørsstævne i Horsens med 24 starter alt lige fra 1 miniature til store to sp. Oldenborg kommer og konkurerer.

så kig da endelig forbi Nørremarksgården i Horsens.

Adresse og tidsplan kan du se på http://www.oeks.dk Østjysk køreselskabs hjemmeside, kig forøvrigt også under aktiviteter, der er masser af muligheder.

 

BTW jeg starter med nr. 6. på søndag.

 



www.hedegaardogjakobsen.dk

-Når du mangler en "bindegal" hånd


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  18-02-2014 21:38

Fedt, mange tak :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider