Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Paint/Quarter horse race
Forfatter: 
Dato:  30-09-2013 23:58
Jeg har gået og tænkt længe, og undersøgt på alle leder og kanter......., men kan ikke finde noget info. om Quarter horse racing her i Danmark.

Er det fordi interessen, for denne del af heste sporten ikke eksistere, og der dermed ikke afholdes sådanne løb her hjemme??

Jeg mener at der er noget i Sverige, men ikke hvor meget, og ej, heller hvordan og hvorledes..........

Nogle af jer andre der ved noget, eller selv har heste med i løb, som vil uddele af jeres viden.

Og til andre som ikke interessere sig for Paint/Q racing........., er det fordi det slet ikke interesser jer, eller har I bare ikke tænkt over det, da man ikke høre noget om det her hjemme...., eller er der andre grunde til det??

og hvad syntes I......., er det en sport der er plads til her hjemme..... eller hva??

Jeg selv har et stort ønske om, at kunne tage min Rocky en tur ud på Klampenborg galopbane, og bare lade ham løbe ALT hvad han kan......, bare ikke med mig på ryggen
Men han ville elske det
 
 
 
Mvh Signe :)




Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Quarter-løb
Forfatter: 
Dato:  03-10-2013 11:35

Så vidt jeg ved, har vi (desværre) ikke nogle løb for Quarters her i landet. Men nøj - jeg gad godt, at det kunne blive en realitet. Ejer ikke selv en, men racen er fantastisk og det samme er væddeløb = Perfect combination.

 

Synes bestemt godt, at man kunne prøve at spørge sig lidt omkring, samle et par interesserede og se om det ikke kan lade sig gøre at få lidt opbakning.

 

Det tætteste vi er kommet herhjemme (så vidt jeg ved), er "vores egen" Racing Bob!

Du kan se ham her: www.youtube.com/watch?v=ykJp1S2dCKQ

Og han har skam også egen FB side, selvom det godt nok er ved at være lang tid siden den blev opdateret. Du kan søge på Charlies White Iron.

 

Jeg mener, at hans ejer også kommer (eller kom) herinde på HN. Du må kunne finde noget, hvis du søger på Racing Bob. Jeg kan selvfølgelig ikke tale på hendes vejne, men jeg kan da forestille mig at hun gerne vil svare på spørgsmål om deres oplevelser på Jägersro (Sverige)

 

Mvh. Anne

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 11:16

 

Der er en enkelt dansk paint der har gået løb i Sverige med stor succes - desværre mener jeg hun skarev (på western) at der ingen løb blev i Sverige heller længere.

 

Der er for lidt der vil bruge deres amerikanere til det og når der ingen heste er - så bliver der heller ingen løb.

 

Tænker du kan finde nogle af hendes opslag på western og så fx spørge hende (som jeg ikke kan huske hvad hedder).


Gitte

 

NEDSAT - ny mægler - nye billeder :)

Super beliggende hesteejendom sælges 8860

www.nybolig.dk/maegler/pages/ property-presentation/ property.action?caseno...pno=270142

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider