Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 Citta Ribe
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 21:53
Hej! Måske der er nogen der har kendt Citta Ribe før jeg fik hende i maj? Det kunne da være lidt sjovt hvis der var det=) Mvh Citta Trunte Wisky Og Maria
1
0
Svar på denne tråd
 
 Citta r
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 18:50
Hej Det var vist en mand der hed Ivan som kørte med den siste år på Odense Banen... Hvad vil du godt vide?
0
0
Svar på denne tråd
 
 hjshbggb
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 08:43
Hej! Min onkel hed Ivan. Han er desværre fornylig død. Det var sådan jeg fik hende. Altså alt har interesse, gik hun i løb? Var hun en af de gode/dårlige løbs heste?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria ..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 04:21
Prøv at gå ind på http://www.trottingnews.com der kan du finde dens løb og placeringer, jeg ved ikke om de bliver opdateret, men der står nogle resultater. med venlig hilsen Fru Bach
0
0
Svar på denne tråd
 
 Citta Ribe i dag.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 13:08

Hej.

 

Hvor er det sjovt at opdage denne tråd her. Jeg har faktisk lige købt denne dejlige prinsesse. Hun er nu 18 år, og jeg vil give hende et godt pensionsliv som skovturshest og en lille smule dressur for gymnastikkens skyld. Hun er en venlig og langmodig dame, som jeg glæder mig meget til at lære nærmere at kende.

 

Sig endelig til, hvis I har noget mere eller andet at fortælle om hende.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider