Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

 En go handel, eller ?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 16:50

Hej allesammen :-)


Jeg har sådan tænkt på, at jeg godt kunne tænke mig og hygge køre lidt, så det ikke kun var at ride hele tide, og mine 2 skønne heste er jo travere, og savner bare sådan og side og tulle bag en vogn igen... Og så var det jeg tænkte, hvorfor gør jeg det dog ikke??? så nu har jeg gjort det...


Uhh... kender i det, man følger bare man har lavet en rigtig god hendel? Men har jeg nu også det?


Jeg har købt 2 træningsvogne, som fungere fint, ikke nogen vidundere, den ene en 2 persons og den anden en, en persons, men skal laves om til 2 persons!

3 seler fuldmonteret (dog ikke trense) billedet viser den ene sele, de 2 andre blev billederne for mørke da jeg tog dem i stalden, men de er tilsvarende kvalitet!


Hvad må dette koste???


For jeg ved jo ikke om jeg har lavet en god handel hvis ikke jeg høre hvad i andre ville tror det har kostet?






Jeg undskylder der er billeder i indlægget, men indlægget passer ikke rigtig ind under opslag og biilleder!


En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hva' må det koste?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 17:45

Tja, det er et godt spørgsmål. Din en-personers vogn kan minde en del om min langvogn som jeg købte sidste sommer og den gav jeg 1200,- for. Den vejer et ton, men den er hammergod at sidde i. Jeg købte efterfølgende en brugt travsele incl. hovedlag til 800,- men den holdt kun til august i år. En komplet ny sele til vogne med helt glatte stænger koster iøvrigt 2000,- hos Veideland's travudstyr. Træningsvognen til højre har jeg ikke rigtig noget bud på.

Efter at have læst dit indlæg kommer man helt til at glæde sig til foråret, så man kan komme ud at køre igen - og så er vi kun i november


Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:20

Ha ha, den er nu ikke så tung igen, jeg troede også den var rigtig tung, så da jeg skulle flytte den, tog jeg fat i stængerne og havnede næsten i himlen ha ha :-)


Jeg glæder mig også rigtig meget til foråret, så jeg rigtig kan komme ud og cruise, men jeg skal lige så stille igan nu, så de kan vænne sig til at have noget bagved igen, selvom jeg ikke er i tvivl om at det kan de godt huske!


Kan du ikke køre før til foråret?



Er der ikke flere som vil være med til at gætte lidt???


Det håber jeg da... vinderen, altså den der kommer tættest på, kan komme ud og få en tur, ha ha


En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 didadidai
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 19:41

Nej jeg kan ikke komme til at køre før til foråret fordi jeg har flyttet min hest til en lille privat stald og der har jeg kun stubmarkerne og de er et værre ælte at køre i. Og det ærgrer mig lidt for min hest har mest energi (læs: ekstrem energi) i vinterhalvåret.


Ha ha jeg kan godt li' at vinderen kan komme ud og få en tur - hold på hat og briller og andre løse genstande


Én gang travhest - altid travhest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er det værd
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 23:20

Hejsa...,


Hmm, hvad er det værd??? Jeg vil tro du har givet omkring 1000 kr., for det hele. Har det været billigere er det vel en fornuftig handel. En brugt vogn koster omkring 1000 kr., selen er en gammel sag, den burde følge med i købet. Håber det er brugbart samt at det vil give nogle gode oplevelser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadadad...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 16:25

Øv øv der ikke kom flere bud, men så håber jeg at jeg har gjort en god handel, jeg er blevet rigtig glad for det, og har været ude og køre min første tur :-)


Jeg gav 500 kr for det hele!


En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 God handel
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 17:22

Jeg mener roligt, at du kan tillade dig at påstå, at du har gjort en god handel


Pia




Nu med hjemmeside

Smid gerne en lille hilsen i gæstebogen


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider