Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Andre D-dråber??
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 10:33

Ja nu har Michelle fået D-dråber i en uges tid, og hun er nærmest konstant pylret, og flere gange om dagen skruphysterisk. I dag har jeg så undladt at give hende dråberne, og vupti, så er hun som hun plejer. Slet ikke pylret eller hysterisk. Hun kan lige pludselig igen ligge selv og hygge, hvilket hun slet ikke har gjort en eneste gang hele ugen. Lige nu ligger hun ligefrem og sover, hvilket hun faktisk ikke har gjort om dagen hele ugen. Bortset lige fra en ½ time hist og pist, hvor hun så er vågnet med et skrig, og har været ret utrøstelig.


Hun får D-dråberne fra multitabs, dem der fulgte med i en af de der gratispakker.

Men kan man få nogle der er mere skånsomme ved maven? og i så fald, hvad hedder de, og hvor kan man købe dem?


Mette.




Ejer af Colamulen og Skrummeldyret.Sidste nye skud på stammen , er en hoppe, men hun har stadig intet øgenavn.

Nu med baby Michelle. Født d. 25/3-08

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokosolie
Forfatter: 
Dato:  15-04-2008 10:42

er nok det der er problemet... jeg giver ACD-dråber (fra apoteket) netop grundet det samme :-)



Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Med børnene Snorre 28/6-2007 & englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Samt hestene Chico Dot DK (udlånes), Lamells Sweet Jossie og Medløberen....


Små fødder sætter også spor

0
0
Svar på denne tråd
 
 12356789
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 21:12

Hejsa


Jeg har haft samme problem det er grundet kokos olien der er i dråberne. Min sundhedsplejerske anbefalede også acd dråber. Når jeg så havde brugt flasken skulle jeg igen prøve at se om han kunne tåle ddråberne...




Knuser Annette

Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

Klik på teksten for at se..


Lækker andelsbolig sælges(aalborg)


0
0
Svar på denne tråd
 
 d-dråber..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 18:43

jeg har købt hhv på apoteket,og i matas.




mvh. Gitte (& Tyran).


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider