Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 ingen afføring??
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 14:07

Man siger jo at der kan gå lang tid mellem afføringerne hos en baby der ammes.

Der er nu gået 8 dage siden Karoline havde afføring sidst (hun er 1½ mdr). SP siger det er helt normalt.

Er der nogen der ved hvor lang tid der må gå før man skal "slå alarm"? På et eller andet tidspunkt skal det vel ud?

Hun har desuden tit ondt i maven (kolik), kan det ikke hænge sammen med at hun ikke kan komme af med afføringen?


Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er bare det værste
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 15:03

Man siger der "må" gå op til 14 dage mellem afføring, hos et barn som KUN bliver ammet!


Nu er der gået 8 dage, hvis hun ikke har haft afføring på mandag, så ville jeg personligt kontakte SP og høre om det kunne være en idé at hjælpe hende lidt med afføringsmiddel som f.eks laktulose. Men gør det ikke uden at have talt med SP når hun er så lille.


Begge mine børn havde problemer med afføring de første mange måneder, både da de blev ammet og da de fik mme, og begge har måtte få laktulose.


Håber snart det bliver nemmere for hende, nogle børn tager det bare tid for at få gang i systemet.


Det er en træls periode, både for dig og for hende.



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis hun bliver
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 19:05

ammet fuldt, dvs. uden tilskud af nogen art, heller ikke bare en flaske, så kan der sagtens gå op til 14 dage uden de kommer af med stort.. men når de så gør, så kommer det i lind strøm... det gjorde mine ihvertfald.


jeg tror ikke hun har ondt pga. det, med mindre at du kan se at hun forsøger at presse... hvis hun gør det, så kan hun godt have forstoppelse.


Mette


Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider