Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Bilkatur
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 17:42

Jeg er ved at skrive indkøbsliste til Bilka - regner egentlig med at købe de sidste ting der, men vil lige høre om der er nogle af jer der har erfaringer med deres "udstyr" - og om det måske på nogle af tingene er dumme penge at spare...


Jeg har på min liste:


Badekar

hoved/halefad

Puslepude

Ammepude

Lugtfri blespand


Tænk - nu er der kun 8 uger til termin, og jeg er ved at være klar på alle måder...




Maria

(venter en pige d. 2. juni)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bilka..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 18:56

Jeg har ikke så meget erfaring med tingene endnu... da jeg først skal være mor om ca. to uger.


Men flere af produkterne er jo samme fabrikat som i Baby-butikkerne mv. F.eks. blespanden har jeg købt i Bilka til 290 kr. - hvor den koster 349 i de fleste baby-butikker.


Hoved/halefad og badekar mv. kan jeg heller ikke se, der vil være den store forskel i. Har også selv købt en puslepude i Bilka - og mon ikke baby ligger fint dér de 5-10 min ad gangen den skal ligge dér??


Tror sagtens du kan satse på at shoppe de ting i Bilka. Og hvis du ikke føler det er det rigtige når du har mulighed for at føle på det, er det jo bare at strege det af listen igen.


Jeg har også købt en "voksi-pose" i Bilka til 600 kr. - en Slee Bee hedder den vist. Den var vist sat ned fra 700 kr.


God shoppe-tur


Trine

www.paarupgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har selv...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 19:05

købt en del ting i Bilka, og kan ikke lige se forskellen i forhold til børneudstyrsforretningerne. Dog har jeg fravalgt at bruge penge på en blespand. Vi har i stedet en billig rulle fryseposer liggende i puslebordet. Hver brugt ble kommer så til at ryge i en pose, en knude bindes, og posen smides i skraldespanden. Let og billigt.


Konkret erfaring har jeg dog ikke meget af endnu, da jeg endnu ikke er blevet mor, men venter på det med spænding...


Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hoved/halefad
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 21:39

Hoved/halefad har jeg aldrig brugt, men har i steddet brugt en plast skål. og isteddet for en ammepude, brugte jeg en stor hovedpude..

Blespand, her bruger vi en pedalspand (hedder de ikke sådan?? Sådan en spand med en lille pedal som man træder på for at åbne låget)? Jeg syntes ikke den lugter..


Bare et lille spare råd fra en der har en søn på 17 mrd.


Pintoejer.

Se min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Thomaspedersen

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køb også
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 21:51

Hej Maria


Der er gode penge at spare i Bilka og tingene er helt fine.


Du kan med fordel også købe:


  • Stofbleer - og du kan ikke nøjes med 6 stk :-)
  • Vådservietter (babycare eller Dansk Supermarkeds egne blå/hvid pakke)
  • Skumvaskeklude
  • Creme, salve, pudder, vatpinde fra Babycare-serien
  • Hagesmække (køb dem med velcrolukning)
  • Lille fleecetæppe
  • Sengetøj
  • Dyne og pudesæt
  • Bind til dig selv!!!
  • AmmeBH - hvis du ikke er en stor størrelse
  • Tøj til baby

God indkøbstur


KH


Katja


- Godt fornærmet over at mit HN-navn gennem flere år er blevet planket...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hoved/hale fad
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 22:57

mit har aldrig været i brug.


Badekar sørg for at det er en model med bundprop,mener Bilka har begge dele.


Og hvis du ikke allerede har hentet den,så husk din pakke fra Pampers.


Rigtig god fornøjelse.


Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 23:33

Jeg har i Bilka købt hoved-/hale fad, babybadekar, skumvaskeklude, stofbleer, Babycare zinksalve og tøj og været glad for det hele.


Tit har Bilka en rib serie med bluser, bodystocking og strømpebukser i lyserød, lyseblå og hvid til 10 kr. pr. del.

Det har vi været rigtig glade for - især bluserne, og til den pris, må de holde så længe de kan, men de holder sig faktisk ret godt. Det mærke de har der hedder Steffen's er også rigtig go kvalitet som holder sig fint efter vask.


Mht. stofbleer så hold øje med Babysam, hvis du har sådan en i nærheden. De har tit stofbleer til halv pris, som så er billigere end Bilka's.


Baby Care zinksalve sku ifølge tests være noget af det bedste, men min søn får desværre knopper af det. Men det er jo forskelligt.


Jeg synes skumvaskekludene fra Kvickly i deres eget mærke, er en anelse bedre og blødere end Bilka's, men deres er også ok.


Rigtig go shoppetur.




Kærlig hilsen Marlene

Mor til Emil født den 16. januar 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 09:28

Det lyder jo som om at de fleste af jer har gode erfaringer med Bilkas produkter, specielt tak for rådet om bundprop i badekaret, det havde jeg ikke lige tænkt på...


Så jeg vil drage til Bilka og shoppe stort til baby!


Tak for rådene.


Maria

(venter en pige d. 2. juni)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jysk har
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 15:25
også stofbleer til rigtige billige penge engang i mellem.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 17:54

Bilka har i øvrigt en super god serie af bodystockings. De hedder vist nok Steffens og er hvide/stribede og i et kraftigt materiale. Man kan få dem i ren bomuld og med uld på ydersiden. Kvaliteten er virkelig god - slet ikke det sædvanlige tynde "varehus-bomuld", der hurtigt ryger helt ud af facon og går i stykker. Prisen er så også derefter, men de er jo også af og til på tilbud.

Sebastian har faktisk næsten kun bodyer i det mærke, og de holder i en evighed.

Hans elefanthuer er også i det mærke.


Vi bruger i øvrigt et hoved/halefad hver eneste dag, da vi ikke lige har en håndvask ved puslepladsen.


Puslehynderne kunne jeg ikke forestille mig var dårligere end dem i babyforretningerne - det vigtigste er, om de kan tørres af med en våd klud, for ellers bliver de hurtigt ulækre.

Bilkas stofbleer har vi masser af - de er super fine.

Ja, badekar med bundprop er et must.

Vi har købt en del sengetøj i Bilka - det er meget billigere end i babyforretninger og i en fin kvalitet. Dyner turde jeg dog ikke købe der - der vil jeg have kyndig vejledning. En ordentlig dyne er jo utroligt vigtig, når barnet er helt lille, da man jo for alt i verden skal undgå overophedning.

Bilkas voksipose har jeg KUN hørt godt om.

Deres blespand kender jeg ikke - vi har en Sangenic, som er virkelig god (købt i Baby Sam).

Deres ammepuder kender jeg heller ikke. Her fandt jeg det også vigtigt med kyndig vejledning, så jeg fik en, der passede nøjagtig til mig, så jeg ikke kom til at sidde på en akavet måde og amme.

Tøjet har også et rigtig fint ry, og jeg ville aldrig være bange for at købe noget der.






Nu med baby Sebastian i armene og ny baby i maven

- men uden Athene hest



Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stativ..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 23:17

Stativ til badekarret er altså en dejlig ting. Så kan du stå normalt med bebs - og skal ikke sidde på hug, og desuden møfle rundt med et stks glat barn ( Kokosolie fra matas!! - eller dermas produkter ).


Inothyol fra apoteket er godt til røde numser.


Har hoved/halefad - Men bruger også en lille plastik skål ;-)




Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 00:15
Vi har flg. fra bilka:

-Badekar, med bundprop (jeg manglede dog et stativ i starten)
+ ekstra badekar hos min mor.

-Stofbleer, hold øje med hvornår de er på tilbud, ellers er de for dyre.

- Steffens uld med bomuldinderside: body, langærmet, udbukser med og uden fødder, elefanthuer mm.
- Div bomuldsbody, -trøjer ect.

-Flyverdragt.

Jeg ville ikke købe vådservietter, og engangsservietterne er vi også gået fra. Her i huset bruger vi en madkasse med låg (indkøbt til formålet), en termokande med varmt vand og ganske almindeligt vat. Det er slet ikke kompliceret og meget blødt og lækkert.
(personligt foretrækker jeg at fjerne makeup o.lig. med vat, ikke engangsklude. Derfor formoder jeg, det også er blødest for Lea's babynumse)

Det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om.

mærket Steffens er forresten leveret af Joha (Det stod der ihvertfald på kasserne de pakkede uldtøjet ud fra)

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 13:27

det er Sangenic blespanden Bilka fører, vi har den selv og den er supergod (y)





Mvh Sofie


Besøg familiens webside - www.123hjemmeside.dk/tyreengen/

Opdræt af søde ørkenrotter - tyreengens-oerkenrotter.webbyen.dk/


*Ørkenrotter i mange farver - se salgslisten på hjemmesiden*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider