Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Kan jeg være gravid?
Forfatter: 
Dato:  29-12-2019 16:23

Hej med jer! :-)

Jeg skriver fordi at jeg for lidt over to måneder siden smed p-pillerne i håbet om at kunne blive gravid på et tidspunkt. Situationen er den, at jeg fik den sædvanlige p-pille blødning d. 24 november frem til d. 28.november uden de store smerter dvs. en lille smule hovedpine og lidt ondt i lænden nøjagtig som jeg plejer... D. 24. November dvs. præcis en måned senere får jeg så min første menstruationsblødning efter p-pille stoppet. Den varer i lidt længere tid (5-6 dage) men ellers med de samme symptomer som dem jeg har haft med p-pille blødningerne dvs. lidt hovedpine og en lille smule ømhed i lænden. Nu er det så December og omkring 10/11/12. December(jeg kan ikke helt huske præcis hvilken dag) får jeg nogle små diskrete niv i underlivet som jeg mistænker kunne være min ægløsning (det passer også med menstruationstidspunktet). De små niv forsvinder dagen efter, hvilket "bekræfter" min mistanke om at det kan have været ægløsning der har været tale om. Omkring d. 18. December dvs. ca. 6-8 dage efter ægløsningen får jeg nogle mærkelige små stik og jag i underlivet relativt kortvarigt, og noget (undskyld på forhånd) brunligt udflåd da jeg går på toilettet. Ved første øjekast tror jeg at det er blod på papiret men idet jeg "nærstudere det" kan jeg se at det er en form for brunligt udflåd der er på toiletpapiret. Som aftenen skrider frem forsvinder smertene i underlivet og det brunlige udflåd ligeså... På daværende tidspunkt tænker jeg derfor ikke videre over det. D. 23. December dvs. dagen før forventet menstruation får jeg hovedpine og en smule smerter i lænden og tænker at det nok må være fordi mens er på vej. Men som dagene skrider frem kommer der ingen mens, derimod tager smerterne til dvs. smerterne går lige pludselig i underlivet og en lille smule op i maven og jeg har de sidste tre dage dvs. d. 26, 27 og 28. December også haft nogle smerter i brysterne der skiftevis er i højre og venstre bryst, hvilket vil sige at det ikke er en konstant smerte der er tale om men derimod en smerte der kommer og går på lidt forskellige tidspunkter af døgnet (ligesom dem jeg har i underlivet)... Summasumarum er: D.27 December tog jeg en graviditettest om morgenen som var negativ, men smerterne fortsætter OG jeg har stadigvæk ikke set skyggen af min mens. Desuden måtte jeg igår aftes, d. 28. December lægge mig med kvalme også er jeg begyndt at få mere og tykkere udflåd, noget som jeg ellers heller aldrig har haft problemer med før. Jeg er derfor i tvivl... Er der en chance for at jeg alligevel kan være gravid trods den graviditettest jeg tog to dage efter min menstruation var udblevet, jo viste sig at være negativ? Er der nogle herinde der har haft lignende eller samme oplevelser med negative graviditettest som så viste sig at blive positive lidt senere som vil dele ud af deres erfaringer? Jeg ved nemlig slet ikke hvad jeg skal stille op p.t, da min læge ikke er tilbage før nogle dage efter nytår...

Beklager den lange smøre men håber alligevel nogle vil give sig tid til at læse og skrive ;-)

K.h Sofie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan er det endt?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2020 22:24

Det er da spændende! Hvordan gik det så?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider