Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Den horrible ventetid
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 13:55

Så står man her... 4 negative tests senere og ved ikke om man er købt eller solgt! Min menstruation skulle have startet torsdag men udeblev. Ja ja - det er somme tider det lige tager en dag ekstra.

 

Nu er det lørdag... Har det som om at NU er det NU! men ingenting! Ikke engang antydningen af en blødning. Og tør jo næsten ikke håbe at jeg rent faktisk er gravid - for tænk nu hvis det starter om 5 minutter!? Har tænkt over, hvor mange forskellige måde man kan tisse forkert på en "tispind", og dyppe en ligeså forkert i et plastikbæger... Tror snart min hjerne koger sådan som tankerne flyver rundt!

 

Jeg håber i mit stille sind på at jeg måske er en af dem der først tester positivt sent. Og alligevel synes jeg der er en lille smule murren i underlivet som plejer at tyde på noget andet. De sidste par morgener har jeg haft lidt kvalme, men det kan jo også bare have været sult. ARRRRGGGGHHH! Jeg hader den her følelse!

 

Jeg ville som end bare ud med det - inden min hjerne eksploderer og jeg går helt i selvsving. Tak fordi du tog dig tid til at læse om mine frustrationer.


1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-11-2015 11:32

Kender det alt for godt, men de to gange hvor jeg har været gravid har jeg haft murrende smerter der mindede gevaldigt om menstruationssmerter. Håber det lykkedes snart, har selv været noget af et testmonster


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd
 
 intet nyt
Forfatter: 
Dato:  02-11-2015 14:15

Intet nyt fra "østfronten"... Og intet nyt er godt nyt!

 

Har stadig kun 1 enkelt streg - hjertet håber og fornuften siger rolig nu!

 

Der er stadig murren, men det føles anderledes end det plejer. Og så er jeg træt - som et alderdomshjem! 8 timers søvn - helt væk og nu 6 timer senere er jeg klar til at gå i seng igen. Brysterne en smule ømme. Hjertet hopper lige en ekstra gang - og fornuften maner til besindighed...

 

Og hvis nu ville min mor da få den bedste julegave ever! det passer nemlig med at juleaften (hvis alt går vel) er dagen hvor de glade nyheder kan fortælles. Mon der er nogen der kan høre at jeg håber hjertet har ret?


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-11-2015 15:04

Krydser fingre Er teststregen fuldstændig usynlig eller er der en skyggestreg?


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd
 
 teststreg
Forfatter: 
Dato:  02-11-2015 15:11

Hvilken streg?? Der er slet intet at se ud over kontrolstregen - desværre.

 

Nok også derfor jeg prøver at være rationel og ikke glæde mig helt endnu...


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  04-11-2015 11:39

håber for dig du snart får da magiske to streger

 

Her der var det sådan at jeg fik murren i underlivet som jeg "plejer" et par dage før forventet mens (fik altid "mens smerter" nogle dage inden selve mens)... Fik også ømme "dutter" få dage inden forventet mens (som jeg normalt ikke gør)...

 

Og den var god nok her - der kom 2 streger dagen før test dag


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 hvem har??
Forfatter: 
Dato:  04-11-2015 14:06

Okay... Hvem der end har taget min streg nummer 2 bedes returnere den!

 

Her sker stadig intet. Min lænd er øm og har spændinger over mine kvindlige fortrin. Murren i underlivet - og stadig kun 1 streg. Og jeg er træt - ikke voldsomt, men nok til at jeg gerne vil have mig en morfar eller gå i seng tidligt.

 

Jeg håber stadig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  04-11-2015 16:43

har du prøvet med forskellige mærker tests?? eller er det samme mærke du har brugt?


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 mærker
Forfatter: 
Dato:  04-11-2015 16:46

Har prøvet 2 forskellige - den fra apoteket og den fra Lidl... Og begge siger det samme. Absolut ingenting! Kan du sige frustrerende?!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 09:18

ja det er træls at gå så mange dage over, uden de fine to streger


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 en hel...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 13:29

En hel uge over tid!!! Åhhhh hvor jeg da håber der er gevinst! Det her er nærmest tortur!


0
0
Svar på denne tråd
 
 positiv/negativ
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 11:55

Jeg krydser fingre for dig, at din streg nr. 2 snart dukker op. Har du overvejet at få lægen til at tage en blodprøve - det ville jeg undersøge mulighederne for på mandag, hvis ikke der sker noget i weekenden :)

 

Jeg har ikke selv oplevet den slags ventetid, selv har jeg kunne teste positiv på mens første udblevet dag. omend en svag streg, men den har da givet børn begge gange :)


Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk


Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010

Og lillesøster Frida, der meldte sin ankomst d. 22 sep. 2012

1
0
Svar på denne tråd
 
 lægen...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 14:42

Jeg har overvejet at snakke med lægen på mandag... Om ikke andet så skrive ham en mail og høre hvad han siger - om han vil have en blodprøve eller om han vil vente lidt.

 

Der er stadig ikke optræk til noget... Jeg er oppustet som en spærreballon! De bukser jeg normalt passer ligger fint i skabet og de 2 par jeg har der er et nummer for store sidder nu som de skal! Thank god for nederdele og yogabukser! Jeg tror de ender med at blive min redning lige pt!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventetid
Forfatter: 
Dato:  08-11-2015 18:53

Da jeg var gået en uge over tid testede jeg negativ.. jeg har en meget uregelmæssig mens, så jeg tænkte ikke nærmere over det. Havde dog murren i underlivet og ømme bryster, så var helt sikker på menstruationen var på vej. Jeg fik et ildebefindende på arbejdet ugen efter, og tog for en sikkerheds skyld en test (selvom jeg var 110% sikker på den ville være negativ). Og sørme om ikke der var to streger! Jeg har nu været mor til en skøn lille pige i en uge

Så du må væbne dig med tålmodighed! Hos nogle er niveauet af HCG bare ikke særlig højt i starten, så det kan sagtens være der er gevinst. På den anden side kan det jo også være menstruationen der er forsinket, og så er der ikke andet for end at komme op på hesten igen. Ventetiden er frustrerende, men det er helt fantatisk når det lykkes!

4
0
Svar på denne tråd
 
 intet nyt
Forfatter: 
Dato:  08-11-2015 22:05

Tillykke Lise :) Og så uden billede af prinsessen - fy ;) Du kunne da lige have plejet mit "skruk" ;)

 

Stadig intet at fortælle - og er halvanden uge over tid... Har aldrig været så forsinket! Ikke engang før jeg kom på p-piller for mange år siden.

 

Jeg skriver til min læge i morgen og hører hvad han siger. Og ellers er det vel bare at vente og se om der sker noget eller hvad der gør...

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  11-11-2015 09:19

Har du været ved lægen?


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 lægen...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2015 16:29

Lægen var da ingen hjælp... "Jamen håndkøbstests kan man sagtens stole på! Så vent en uge og test igen!" Jo tak!

 

Så jeg venter stadig på der sker et aller andet! Jeg prøver at teste igen i weekenden og ser hvad der sker...


0
0
Svar på denne tråd
 
 udenfor livmoderen?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 13:09

Læs lige her om graviditet uden for livmoderen:

 

www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ graviditetextrauterin.htm

 

Der står godt nok, at man vil have en positiv graviditetsprøve, men jeg synes nu, jeg har hørt om flere, der ikke har haft det.

 

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 udenfor livmoderen?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 13:12

Læs lige her om graviditet uden for livmoderen:

 

www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ graviditetextrauterin.htm

 

Der står godt nok, at man vil have en positiv graviditetsprøve, men jeg synes nu, jeg har hørt om flere, der ikke har haft det.

 

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay så...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2015 22:40

Og den kom da så lige out of nowhere... Tak Tina - men håber da ikke det er så galt, og at jeg "bare" lider af lavt hcg.

 

Her er stadig intet sket og griber fat i lægen igen i morgen. Nu vil jeg nemlig gerne meget snart have en afklaring på det her.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej....
Forfatter: 
Dato:  16-11-2015 11:25

Jeg krydser alt, hvad der kan krydses for, at det ikke er det :-) Jeg synes bare, at det er lang tid, du ikke får den streg frem, og så ringede det lige på den klokke hos mig. Overvejede meget, om jeg skulle nævne det, for det er møgtræls at få plantet sådan en bekymring - og så ER det jo altså heller ikke sådan en typisk ting. Men problemet er at det kan gå hen og blive piv-farligt, så jeg ville heller ikke lade være med at nævne det. Bare reager, hvis der kommer smerter, og ikke noget med lige at lægge sig med panodiler, vel? ;-)

 

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smerter
Forfatter: 
Dato:  16-11-2015 12:01
Jeg skal nok reagerer hvis der er smerter som ikke skal være der 😊

De eneste smerter er min lænd, højre hofte, ben og balle... Tænker det er en iskias der driller igen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Javel så...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2015 16:49

Hmmmm... Ved ikke lige hvordan jeg har det lige nu. Skrev til min læge i går om han synes jeg skulle bestille en tid. Han svarede så tilbage i eftermiddags at det synes han jeg skulle. Nu er jeg så begyndt at bløde svagt... Det kan "bare" være en pletblødning for det er ikke ret meget og det er frisk og "kun" når jeg tørrer mig efter toiletbesøg. Synes desværre jeg kan mærke jeg er øm - men det kan jo også bare være min hjerne!?

 

Føj jeg har det elendigt! Jeg var jo lige begyndt at tro og håbe på det - og nu aner jeg igen ingenting! Jeg ser tiden an til i morgen inden jeg bestiller en tid tror jeg.

 

Hilsen hende der mest af alt har lyst til at sætte sig i et hjørne og tude af frustration!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2015 10:59
Det blev desværre ikke den her gang :( så er det i hvert fald et mirakelbarn!

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 11:22

Det er jeg ked af at høre. Bedre held næste gang :-)

mvh. tina

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 20:22

Øv med øv på.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd
 
 Man tror...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2015 00:38
Ja man skulle tro det var løgn... Jeg er 4 dage over tid igen! Amen for søren i hølvede! Jeg orker det ikke!

Hvis jeg da så bare testede positiv, men nææææ det ville da være for nemt! Er det fuldstændig forrykt ligefrem at ønske sig besøg af russiske landtropper eller en positiv test i julegave?

Frygter samtidig der er noget helt galt... Ind til videre har det været 35-28-29-48 (??!!) dage siden jeg hoppede af p-pillerne... Hvad sker der lige med min underlige krop? Hvor er det høvledes frustrerende!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ventetid
Forfatter: 
Dato:  19-12-2015 14:51

ventetiden er et mareridt for at være helt ærlig, jeg er ikke over tid endnu, men er i fertilitetsbehandling og første forsøg er nu lidt over en uge gammelt, og der er stadig en uge til jeg kan teste.... det driver mig vanvittig at vente, og jeg forsøger endda at holde mig godt beskæftiget men tankerne bliver ved at kredse om det hele.......

 

Er du stoppet med p-piller for nyligt?? for p-pille stop kan jo give uregelmæssighed i en længere periode. Hos mig gav det pletblødning op til mens i 5 dage til at starte med og det blev så mindre og mindre, som kroppen tilpassede sig.

 

Jeg krydser fingre for at du er heldig denne gang.

 

mvh

MKC


Life is what we make it.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vente vente
Forfatter: 
Dato:  19-12-2015 18:54
MCK jeg håber det lykkes 😀 skal nok krydse hvad jeg kan 😀 og ja, det er svært ikke at tænke når man nu så gerne vil!

Her er der absolut intet der tyder på "gevinst"... Ingen tegn på hverken det ene eller det andet! Stoppede med p-piller d. 1.7, så det er ikke længe vi har været i gang. Men derfor er det stadig frustrerende hvis ægløsning og des lige skal til at komme som vinden blæser! Har altid været forholdsvis regelmæssig og kun svinget med et par dage inden jeg kom på p-piller... Overvejer at købe en håndfuld ægløsningstests så jeg i det mindste har en indikator for hvornår det er smart at have sengegymnastik...

0
0
Svar på denne tråd
 
 kroppen
Forfatter: 
Dato:  22-12-2015 20:08

Lyder rigtig øv for dig og det gør det da endnu sværere at styre ægløsning når man aldrig ved hvornår den kommer.

 

Her ventes stadig, men nu er der da "kun" 5 dage tilbage...


Life is what we make it.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 stadigvæk...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2015 23:01

Her er stadig ikke sket noget og jeg er nu 8 dage over tid... Men nu får manden ferie i morgen tidlig når han kommer hjem så mon ikke der sker noget en af de nærmeste dage Gud forbyde vi skulle bruge tiden på noget sjovt

 

Og 5 dage er lææænge MKC! (sorry skammer mig også lidt nu ) men krydser stadig fingre for jer :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 ventetid
Forfatter: 
Dato:  23-12-2015 10:51

hehe altså lidt sjov kan gøre underværker i forhold til maaaange ting :)

 

her varede tålmodigheden ikke længere så turen gik omkring apoteket og en af deres tests, som kan give udslag allerede 4 dage før forventet menustration.....

 

Min første test nogensinde og selvom jeg synes brugsanvisningen var letlæselig, så var testen det altså ikke....

Men den gav et lille(stort) håb om positiv, da der var en meget svag linie i det vindue....

 

nu må den 27.12 gerne komme endnu hurtigere.. :)

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohhhlala
Forfatter: 
Dato:  26-12-2015 18:31
Jamen Mie for dælen :D jeg glæder mig til at høre hvad det ender med i morgen :)

Her sker der ingenting! Har ikke testet siden d. 23. Og den var negativ... Tænker jeg prøver igen i morgen eller mandag. Det rykker lidt i æggestokkene når man har tilbragt en eftermiddag sammen med lille Karen på 3 uger!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 testdag
Forfatter: 
Dato:  27-12-2015 15:17

Jamen her er den stadig positiv, nu er den blot ekstrem tydelig, så her satses på den er god nok :)

 

Ja de små størrelser kan godt nok sætte gang i det hele endnu mere.

Jeg håber du tester positiv en af disse dage så du kan gå igang med den søde ventetid istedet for den ulidelige.

 

Mvh

Mie


Life is what we make it.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  27-12-2015 17:47
Årrrrh hvor er det skønt! Tillykke Mie 😊

Jeg tester i morgen og håber det bedste men forventer ikke noget som helst...

1
0
Svar på denne tråd
 
 update
Forfatter: 
Dato:  04-01-2016 17:47

Jeg testede d. 28. om morgenen - negativ. Og det var der så en grund til om eftermiddagen...

 

Så vi prøver da bare igen. Det er jo også meget sjovt :D


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider