Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Børnebidrag, fradragsberettiget hvordan?
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 19:11
Kære kloge forældre ænder... :-)
Hjæælpe miiiig.... ;-)
Jeg er deltidsmor til min dejlige dreng på 6. Jeg betaler self. De der lovpligtige 1289kr i børnebidrag, som overføres automatisk til frem hver den 1. Det har jeg gjort siden 1. Marts. Det er jo fradrags berettiget. Men jeg har intet tilføjet eller ændret ved skat. Her kommer mit spørgsmål så... Kan jeg tilføje det på årsopgørelsen, når den kommer næste år? Altså jeg tænker på helt ligesom man evt. Tilføjer kørselsbefordring.?
Kære jer.... Kan i hjælpe mig? :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 skat.dk
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 09:14

hej

 

Det vil jeg mene at du kan.

 

Det er jo ligesom alt andet fradrag

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frit valg..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 11:16

Du kan selv vælge:

 

Enten få lavet dit skattekort om for resten af 2015, så du får et større fradrag hver måned (for både befordring og børnebidrag), eller du kan vente og indberette dem på årsopgørelsen, så du får penge tilbage i skat. Hvis du vil have dem indregnet pr. måned i 2016, så skal du gå ind og indberette det i dit forskudsskema for 2016 allerede nu :-)

 


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg takker
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 02:54
For jeres hjælp... Jeg indberetter dem bare under nye år på årsopgørelsen så.. ;-) mange tak
0
0
Svar på denne tråd
 
 fradrag
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 18:34

Du kan sagtens vente med at indberette til årsopgørelsen kommer i marts 2016. Der er kommet et nyt modul til børnebidrag, hvor du skal benytte barnets cpr.nr. Det vil medføre, at det kommer automatisk med på forskudsopgørelse og årsopgørelse fremadrettet.

Du kan først indberette til forskudsopgørelse for 2016, når den bliver tilgængelig den 10. november. via TastSelv - hvis du vil have fradraget lødende.

 

Mvh Jannie


.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider