Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Min søn lyver i foged retten :(
Forfatter: 
Dato:  29-09-2015 22:54

Jeg ved ærligt ikke hvor jeg skal starte eller slutte... Det her bliver lidt rodet og lige nu ridser jeg tingene op og så må jeg få samlet nogle ting..

Sagen er jeg har en knægt på 10 år som vi havde 9/5 indtil for næsten 2 måneder siden

Hans far og jeg kan ikke sammen, han beskylder mig for ting som ikke giver mening og som aldrig er sket...

Han valgte og beholde ham fra samværd fordi han mente jeg bringer min søn i fare fordi jeg har slået ham, det er aldrig sket og jeg var mund lam, fik fat på foged retten hvor vi have det møde, her viser det sig at hans far har manipoleret sådan med min søn så han siger jeg slår ham og det er sket tit.. Han siger at når jeg slår ham føles det som et rap med en kæp... Min søn aner ikke hvad en kæp er og jeg har aldrig rørt ham.. Det ender med de ikke vil udlevere min søn da de mener jeg er farlig og de tror 100% på hans far og søn... Nu venter jeg så på og komme i lands retten, alt er kaos og jo længere tid der går jo mere hjerne vasket er min søn.. Det er fuldstændigt sindsygt det hele og jeg er så tæt på at knække fuldstændig.. Selvfølgelig er der mange flere ting i sagen, men lige nu magter jeg ikke at skrive mere... Er der mon nogen der har prøvet noget lignende??


-den som ikke griber en chance,
vil spekulere over den resten af livet....


Nina og Plet hesten :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er det
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 08:19

Jeg har læst dit indlæg flere gange, men har ikke kommenteret, fordi jeg ikke har en snus erfaring med det du står i.

Samtidig synes jeg det er ufatteligt synd for dig, at ingen kan give dig nogle råd.

 

Men det jeg tænkte på var, at hvis nu din søn lyver og fx bruger ord han slet ikke ved hvad er, vil det så ikke blive opdaget/afsløret på et tidspunkt?

 

Er der ikke en børnesagkyndig eller psykolog el. lign der skal tale med dit barn?

"Du fortæller, at din mor....bla slået bla... Kan du give et eksempel på hvornår hun slog? Kan du huske hvor I var? Hvorfor tror du hun slog? Osv. Hvis børn er manipuleret til at lyve, så tror jeg ikke de kan gennemføre ned i detaljer. Men måske er jeg naiv.....

 

Har skole og andet familie ikke været inde over sagen?

Jeg håber virkelig I finder en mindelig løsning. Og at du har nogen person omkring dig, som du kan finde trøst og hjælp hos.

 


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

7
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 08:53

I foged retten har de jo en børne psykolog, hun har jo snakket med min søn alene inden de kom med dommen om jeg kunne få ham udleveret... Her har han så sagt jeg slår ham og det er tit mv så hans far har simpelthen indøvet hvad han skulle sige, det første der slog mig i foged retten da de læste det op var hvad har han fået for at sige alt det her?? Min søns socialrådgiver har jo også snakket med ham og jeg har fået 4 under retninger som hun har lukket igen, netop fordi der intet er at komme efter, hun er en meget direkte dame og hun ved hans far vil have mig ned med nakken og det han har gang i er personligt. Skolen osv har jo også snakket med min søn og han har aldrig nævnt noget som helst omkring jeg skulle have straffet ham eller slået ham.. Igennem tiden har hans far gjort det her. 2010 mens jeg lå på sygehuset ny opereret for hjerne blødninger pga fald på hest, der søgte han bopæl og at han ikke skulle betale børne penge. 2011 blev jeg meldt for social bedrageri hvilket heller ikke havde noget i sig, 2012 ændring af samvær. 2012 var der lidt ro på det. 2013. underretning som blev lukket. 2014 ændring i samvær + en underretning. 2015 2 underretninger, foged retten, ændring af samvær, bopæl, børne penge og lige om lidt landsretten og forældremyndighed. Alt er blevet afvist på nær foged retten og de sidste ting.. Han bliver ved og nu har han fået min søn til også at sige alle de her ting.. Jeg kunne aldrig finde på at slå min søn og INGEN tror på at alt det her er sandt, men ingen kan gøre noget.. Jeg har min kæreste, venner og familie der støtter mig..


-den som ikke griber en chance,
vil spekulere over den resten af livet....


Nina og Plet hesten :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 20:12

kan man ikke kræve en dybere udredning ved en psykolog?


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Advokat
Forfatter: 
Dato:  20-11-2015 09:44

Det gør mig ondt, alt det der sker, ikke mindst for din søn, som er den det rammer hårdest.

 

Men du bliver nødt til at få en advokat på. Èn som ved, hvad det handler om, og som kan gennemskue din søns far.

 

Held og lykke.


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  22-05-2016 12:39

Så nåede vi til maj måned. Sagen har været i retten igen og alle anklager er fejet af bordet... Min søn valgte og fortælle sandheden og nu kan hans far ikke holde ham fra mig mere og jeg er begyndt at have samvær med ham igen.. Jeg er utrolig lettet og glad, min søn skal have noget psykolog hjælp nu inden jeg skal have ham på overnatning mv.. Tak for støtten :)

10
0
Svar på denne tråd
 
 Pyyyha
Forfatter: 
Dato:  22-05-2016 12:46

Stort tillykke med udfaldet, håber I får en masse dejlige stunder med gode snakke <3


Hesteejendom på Østfyn sælges.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  22-05-2016 12:58

Tusind tak :) <3


-den som ikke griber en chance,
vil spekulere over den resten af livet....


Nina og Plet hesten :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig opdatering
Forfatter: 
Dato:  22-05-2016 22:08

Sikken en dejlig opdatering.

 

Får det ingen konsekvenser for faderen, at han har "brugt" jeres søn på så ussel en måde?

 

Pøj-pøj med fremtiden.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider