Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvor beskidt bliver barnevogn?
Forfatter: 
Dato:  21-09-2015 11:49

Okay - måske sær overskrift - Men forsøger at forklare..

 

Jeg har forelsket mig i denne barnevogn:

Billede

 

Har så en veninde som nævner at det hvide på barnevognen er upraktisk når nu jeg er hestepige og bor på landet - og barnevognen skal med i stalden, til stævner osv... Og det kan jeg godt se det fornuftige i...

 

MEN jeg forsøger jo at lede efter "undskyldninger" for at jeg skal have den alligevel :P

 

Må jeg høre jer andre horse-mums - hvilken farve barnevogn har i købt?? Og hvorfor?? Ville i mene det er for upraktisk med den smule hvid der er på vognen her (selvom betrækket kan vaskes?)...

 

Tænker at jeg ikke gider at have to vogne (en til stald og en til indkøb osv).. Men måske jeg ændre mening når vi kommer længere hen i forløbet (måske jeg ender med en brugt til dagpleje, som så kunne bruges i stald osv.. men som udgangspunkt er planen kun en enkelt vogn)...

 

 

SÅÅÅÅ horse-mums - ville det hvide på denne vogn, afholde jer fra at købe den vogn i gerne vil have?? (pga risiko for misfarvning når den bliver beskidt osv)

 


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 22:21

min første vogn var HELT hvid, jeg var så meget forud min tid ... haha, da jeg fik min datter for 15 år siden fik jeg en smuk vogn i hvid skai, hedder det vist, og ja de blier beskidte, men kan gøres rene. og dagen barnevogne er for det meste lavet sådan at de kan pilles fra hinanden og vaskes, det kunne de ikke da mine de store var små. Den var i stalden dagligt,men jeg satsede så heller ikke på at skulle sælge videre. Den blev også brugt til nr 2.

 

Men 2 barnevogne ER bare rare at have, vi havde to en grim til altanen og så den hvide, og ja det var bare rart at have en ekstra, det savner jeg lidt ved hende vi har nu. jeg mangler en vogn nogle dage, også fordi at min er med i stalden, og beskidt vogn i bilen ... ikke så fedt altid


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr,

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine overvejelser
Forfatter: 
Dato:  23-09-2015 08:48

Jeg må give din veninde ret, det hvide på barnevognen er ikke særlig praktisk til stalden. Den vil blive beskidt og nusset og hvis du så skiller den ad og vasker den hele tiden så bliver den også hurtig slidt at se på.

 

Du nævner selv muligheden for 2 vogne i forbindelse med dagplejen.

Grunden til mange har 2 vogne når børnene starter i dagpleje er for at den ene kan stå permanent hos dagplejen så man ikke skal pakke vogn op og ned hverdag når man henter og afleverer.

Der er jo ingen grund til 2 vogne hvis du alligevel tager din vogn med hjem hver dag.

 

Mit bedste forslag er at købe vognen du er forelsket i og købe en sort kombi/klapvogn f.eks. en Emmaljunga som man kan ligge helt fladt og sove i med et lagt liggemål. Barnevognen er alligevel ikke særlig god når børnene bliver 1 år når man skal på dagsture, for så vil de sidde meget mere op og sover kun 1 lur i løbet af dagen. Den kan også være du kan købe en klapvognsdel til stellet til den vogn du elsker og så kan du jo bare bruge den når du er i stalden.

 

Jeg købte selv en fin barnevogn som ikke må komme i stalden og så en brugt klapvogn til stalden. Både lift og voksipose kan fint bruges i klapvognen (ikke samtidig)så det føles fuldstændig som barnevognen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  23-09-2015 09:06

Jeg endte med at købe modellen uden det hvide - men stadig grå stof (er åbenbart helt tosset med grå barnevogne :P )

 

Tak for jeres inputs... Nu må det gerne snart blive januar :D


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-09-2015 10:25

Hvis du virkelig gerne vil ha den barnevogn, så skal du købe den. Hvis jeg var dig ville jeg købe en billig, brugt stald-vogn, evt en du kan lade stå i stalden, så du ikke både skal slæbe barn, pusletaske og barnevogn med hvergang.


Sælges:

2 års vallak e. BH Zack

1 års hoppe e. BH Zatchmo

 

Mor er bl.a helsøster til A-hest i dressur

 

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider