Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Super mor
Forfatter: 
Dato:  04-07-2015 23:09

Ej det er jeg ikke, men følte mig meget overskudsagtig da jeg idag tog først på stranden og derefter på Bakken med alle 3 prinsesser (11 måneder, 25 måneder og 4 år) alene

ungerne hyggede sig og blev så dejligt trætte og ville da lige dele et par hygge strand billeder med jer

Og så et par af Mimsen fra igår, tiden går alt for hurtigt

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Bommelum
Forfatter: 
Dato:  21-08-2015 11:25

Det er da imponerende flot, at du kan mestre tre små børn alene med sådan et langt dagsprogram, når du samtidig har en invaliderende sygdom.


Jeg ville ikke have det overskud og jeg er bare almindelig dødelig .

 

Søde tøser du der har dig :-).


Hilsen Winnie

- med babydreng Viktor født 21.01.2012

.

Fransk Bulldog - en rigtig klovn!

6
1
Svar på denne tråd
 
 Hlmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-09-2015 18:09

Mærkelig kommentar Winnie

 

 

altid skønne tøser Signe :) hvor er de blevet store


Nu Med Egen Hest

2
4
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke se det!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2015 10:18

- nu har jeg læst Winnies indlæg flere gange, og jeg kan bare slet ikke se, hvad det er for en kommentar, der skulle være mærkelig ...

 

Er det bare mig, der er blind?

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Trslsllama
Forfatter: 
Dato:  26-09-2015 16:34

Hvorfor skal signes sygdom hives ind? Og hvorfor er det nødvendigt at fremhæve at hun som "normal" person ikke kunne tage en tur engang om året med Bakken og stranden?

 

Derfor syntes jeg det er en mærkelig kommentar, men okay, jeg er måske farvet for jeg kan rigtig godt lide Signe og har set er utal af gange herinde hvordan hun skal forsvarer sin sygdom, sine børn, pension osv osv.

 

Og jeg syntes Hannes kommentar er hen af det samme, den der negative, tror ikke rigtig på dig attitude.


Nu Med Egen Hest

2
1
Svar på denne tråd
 
 Varmblod....
Forfatter: 
Dato:  26-09-2015 22:50

Tak søde

 

winnie: Nu er jeg jo nød til at tage mig af mine børn og er ofte alene med dem.. De skal ikke lide under at have en syg mor.. Nu var vi jo ikke afsted hele dagen, men ca 1,5 time på stranden hvor jeg kunne sidde ned ved siden af dem det meste af tiden.. Og så gik vi en tur rundt på Bakken hvor de 2 store prøvede de ting de kan alene og derefter tog vi hjem og spiste og så gik mor her i seng samtidigt med ungerne

 


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider