Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

vores nye pony - mor er stolt!
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 19:25

warning - moren praaaaler!!

For tre uger siden købte vi Sally på 8 år, - grønt pas, noget shetlændernoget!!! Brugt meget lidt det års tid,

Johanne gik til ridning et halvt års tid ½ time om ugen da hun var en to-tre år, og siden er det ikke blevet til noget - men hun har plaget og tigget og bedt! Vi bor på bøhlandet, jeg har ikke bil til daglig fordi jeg arbejder 1½ minuts gang hjemmefra så gemalen har bilen for at køre sine 108 km - så rideskole var udelukket, eftersom der ikke er en i baghaven. Og pludselig var opstaldningsmuligheden der... og en billig pony, der virkede rar!

Johanne har redet en ti tolv gange nu på de tre uger, og på videoen er det anden gang jeg slipper hende og lader hende styre selv. Sally er en god trækkepony - når man trækker er der vældig fart på hende, men uden moar for enden af et træktov skal der arbejdes for sagen, ellers går hun ind på midten. Jeg synes Johanne gør det godt, for det er ikke let at være nybegynder og ride i en volte rundt om den strenge ridelærer!

På billedet er det cavalettitræning og jeg er lidt imponeret over hun både kunne ride lige på OG huske at give efter over "cavalettien"!!

Billede

øv... jeg kan ikke finde ud af at uploade videoen der ligger på facebook

Med venlig hilsen

Christina

Nybagt ponymor!

15
0
Svar på denne tråd

skønne ponytid
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 09:08

Ih hvor ser pony og pige dejlige ud. Det er skønt med et godt pony køb.

Jeg startede selv med en lignende model i 1986 - åh det var tider :-)

Held og lykke med dem, jeg håber de får nogle skønne år sammen.

Rytter af konetypen

0
0
Svar på denne tråd

jeg glæder mig
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 17:59

også så meget til at følge dem og se udviklingen - det går hurtigt synes jeg! I næste uge får hun et sæt stigbøjler - det er helt med vilje at jeg har ventet, for jeg ynes hun skulle have balancen først! Så hun får lov at lære at trave i let sæde, med bøjler, til at starte på - Sally har en god, blød mund, der ikke skal spoleres!!! Så kan bøjlerne ryge af og på - og sadlen ligeså :-)

Med venlig hilsen

Christina

Nybagt ponymor!

4
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2015 11:14

Hvor ser det fint ud.

Jeg spørger jævnligt manden, om ikke vi skal have en lille pony til børnene. Vi har jo plads herhjemme.

Kan se I er flyttet. Bor I stadig i samme område?

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til 4 vidunderlige børn

Frederik født 280908

Kristian født 030811

Anna født 030811

Sofie født 050313

0
0
Svar på denne tråd

vi flyttede
Forfatter: 
Dato:  24-06-2015 06:03

til Hvilsom i august 2012 :-) - desværre uden "room for a pony", men så er det heldigt byen er så lille at de første gårde ligger max 400 meter væk!

Og selvfølgelig skal i da have et par ponyer, hvis der er plads!!! Jeg er virkelig glad for Sally og nyder næsten de gange, hvor Johanne ikke vil med, som de gange hun ER med!! Så longerer jeg eller går i lange liner med Sally!

Med venlig hilsen

Christina

Nybagt ponymor!

1
0
Svar på denne tråd

Nu har vi haft Sally
Forfatter: 
Dato:  29-07-2015 10:05

i to måneder - der sker sgu noget :-D

Her prøver Johanne første gang Sally

Billede
Billede

Og de her er fra igår :-)

Billede

Billede

Med venlig hilsen

Christina

Nybagt ponymor!

11
0
Svar på denne tråd

lillebror
Forfatter: 
Dato:  07-08-2015 09:25

Vi holdt lillebrordag i vores lillebitte ponyklub :-)

Billede

Med venlig hilsen

Christina

Nybagt ponymor!

5
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider