Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvor tydelig skal stregen være?
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 10:08

Hej Mødre. Jeg har aldrig skrevet herinde men er simpelthen blevet så rundforvirret af den test jeg tog i morges at jeg er nødt til at høre fra nogle med noget erfaring.

 

Er den her positiv eller...?

Billede

 

Min menstruation skulle være kommet lørdag og jeg har de sidste 5 år kunnet stille et ur efter dens punktlighed.

Jeg har altid haft meget voldsomme m.smerter og har da også de sidste 4 dage haft rigtigt ondt og været spændt i underlivet - det røde er bare ikke kommet (endnu).

 

Hvad siger I?

 

PS: Jeg har lidt frygteligt at kvalme, ømme bryster, svimmelhed og der er noget helt galt med min smagssans (mm hindbær pludseligt er stoppet med at være søde?). Men igen, altsammen noget der kan bortforklares med stress. Uha jeg føler mig presset lige nu.


Med krikserne:

Chosen One og Bielfire choice.

3
0
Svar på denne tråd
 
 positiv
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 10:15

Hej.

 

Først tillykke, den er positiv.

Min første test så også sådan ud

Held og lykke med det.

Mvh Birgitte


Birgitte


Mor til den dejligste lille pige

Claire født 20.06.2010, 2398 gram og 48 cm.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 10:54

Den er positiv, men vær opmærksom på, at hvis du lader den ligge for længe og aflæser den efter den anbefalede "aflæsningstid" kan den godt ændre sig fra negativ til positiv. Hvis du er i tvivl, så tag da en test mere

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 11:22

ja sådan så mine 5 første også ud... jeg gik så til lægen og bum MEGET positiv...

 

:-) tillykke du skal være mor :-)


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu en
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 13:37

Det er faktisk den anden jeg har taget, den første så også sådan ud.

 

Jeg skal til læge i morgen pga. smerter i underlivet hvor de så også vil teste mig. Jeg håber da den er positiv da det ellers vil betyde der er noget galt med mit underliv.

 

Og tak alle, det ville da være fantastisk at være gravid! Vi har kun prøvet i 3 mdr og er begyndt pga jeg fik erklæret nedsat 'udløbsdato'.


Med krikserne:

Chosen One og Bielfire choice.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Den er uden tvivl
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 22:36

Positiv :) stort tillykke..

På en graviditets test skal den bare være der, men min nr 2 var den slet ikke så tydelig der i starten :)


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 I har ret
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 09:53

Lægen bekræftigede at jeg er gravid med termin d 26-12-15.

Den test lægen lavede var 100% mere synlig i stregen, men som han sagde: Der findes ikke nogen 'måske' graviditet så der kan aldrig være en 'måske' positiv .

 

Jeg har dog ikke haft tid til at glæde mig over det endnu da jeg kæmper meget med underlivssmerter, kvalme og en ekstremt overpyldret kæreste. Men det skal nok komme.


Med krikserne:

Chosen One og Bielfire choice.

7
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider