Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Bud på børnevenligt sommerhus
Forfatter: 
Dato:  24-02-2015 10:12

Jeg bruger år efter år timevis på at opstøve et sommerhus, som opfylder mine beskedne (synes jeg selv ) kriterier, men det ender alligevel altid med et kompromis.

 

Jeg leder efter et sommerhus et hvilket som helst sted i DK, som opfylder følgende krav:

- fuldstændig indhegnet grund (til 3-årig og hund)

- legefaciliteter som rutsjebane ELLER legehus ELLER trampolin (dvs. lidt mere end bare gynger og sandkasse)

- opvaskemaskine.

 

Selvom nogle sommerhussøgesider tilbyder søgefunktion eller afhak i "indhegnet grund" er det ikke lykkedes at finde noget. Jeg har også forsøgt med Google og taget personlig kontakt til feriebureauerne, som kommer med gode forslag til, hvad der NÆSTEN opfylder mine behov.

 

Har nogen af jer mon besøgt sådan et hus, som I kan anbefale? Det er sådan set lige meget, om det er ledigt i år - det kunne generelt være rart med et par bud på et hus at besøge i og uden for højsæsonen.

 

Jeg er også åben for andre ferieforslag, som fungerer med hund, der ikke bryder sig om at stå tøjret.

 

Kathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er et...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2015 12:33
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider