Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Barselsdagpenge
Forfatter: 
Dato:  31-01-2015 23:09

Kan man bruge en del af sin forældreorlov med barselsdagpenge på at gå ned i tid på arbejde?

 

Vi kunne godt ønske os at bruge nogle af barselsdagpengene på at, min mand går ned på 30 timer om ugen hvor han så får udbetalt barselsdagpenge for de sidste 7 timer, men kan man det? Jeg har været inde på Borger.dk, men jeg synes ikke det er så let at gennemskue.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt kort.
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 05:54

Ja. Jeg har været på 80 % tid fra april-1/1 med en egentlig fridag. Det er selvfølgelig en lønnedgang - også en der kan mærkes, men jeg kan mærke at jeg savner min fridag.



Mvh
Alice


Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 07:33

Det lyder skønt. Jeg har regnet på lønnen og det bliver også noget vi kan mærke, men tror det bliver pengene værd


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2015 09:46

Det kan man i princippet godt, har selv gjort det, men det kræver at arbejdsgiveren også er med på den da det jo giver lidt ekstra papirarbejde og så skal de jo også have have nogle andre til at klare abejdsopgaverne de 7 timer hvor medarbejderen er væk.



Mvh. Louise O.P.


Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance






0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-02-2015 16:01

Ja selvfølgelig. Arbejdsgiver har sagt ok :-)


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Barselsdagpenge
Forfatter: 
Dato:  02-02-2015 19:31

Jeg gjorde det, med min den førstefødte. Men, pga skifteholdarbejde og en normtid på 40 timer om ugen, fungerede det slet ikke! Men, nu hvor jeg har alm dagstjeneste, kunne jeg godt finde på at gøre det igen. Dog, er jeg glad for at jeg har gemt en del af min orlov, for har netop afholdt 6 ugers forældreorlov, henover julen mv, da vores dagplejemor skulle opereres og vi har privat dp.

 

Jeg har nu 8 uger tilbage fra den yngste, og 285 timer fra den ældste :o)


Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk


Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010

Og lillesøster Frida, der meldte sin ankomst d. 22 sep. 2012

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  02-02-2015 19:51

Ja det der med privat dagplejer er både godt og skidt. Det havde vi til den yngste og hold da op hvor har det været bøvlet i forhold til sygdom og ferie. På den anden side har det været skønt ikke at skulle aflevere hos en række forskellige gæstedagplejer.

 

Nu venter vi nr. 2 og det bliver en udfordring at få enderne til at nå sammen med 2 fuldtidsjobs. Eller ja, mit er sådan set mere en fuldtid og jeg har ikke mulighed for at gå ned i tid. Derfor tror jeg det kunne være guld værd med en ugentlig fridag for min mand, så han kunne give ungerne en kortere dag og måske endda nå at køre en tur med støvsugeren. Ja man har jo lov at håbe


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider