Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 øre barn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 12:26

hejsa

 

min søn er så øre barn og har fået lagt dræn, hvilket også fungere efter henseene.

 

men men men hvad skal jeg tage højde for i forhold til frisk luft, hue bad osv osv... kom glad med jeres erfaringer.


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 20:21

Min søn fik dræn og fjernet polypper da han var 2 år. Jeg tog ikke særlig hensyn, vi var - og er stadig sjældent i svømmehal. Han fik hue på når det blæste meget og vinden var kold.

han har lidt problemer med hørelsen stadig, men de mener det er fordi han har undertryk i det ene øre, så vi går stadig til kontrol, og er også tilknyttet en hørerafdeling på et sygehus.

0
0
Svar på denne tråd
 
 heldigvis
Forfatter: 
Dato:  21-01-2015 09:42

er Theodor ikke særlig påvirket i forhold til drænet, faktisk har han det fint fint, men jeg tænker i forhold til bad, skal man bruge vat eller hvordan? hvad skal man tage højde for???


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 10:51

Min søn har også haft dræn. Her er hvad der står på vores ørelæges hjemmeside: Barnet kan uden problemer bade, få vasket hår, gå i svømmehal osv. umiddelbart efter operationen. Opstår der mod forventning smerter eller infektion i øret efter badning eller besøg i svømmehal, kontakt da øre-, næse- og halslægen.

Dvs. at du ikke behøver at stoppe vat i ørene osv. og han kan også sagtens komme i svømmehal.

 

Det bedste man kan gøre at det at sørge for at de ikke bliver forkølede (nemmere sagt end gjort) men min søn kommer aldrig ud uden hue når det er koldt, og vi gør rigtig meget ud af at vaske hænder, især når han kommer hjem fra børnehave.

 

Og så bliver det heldigvis bedre med alderen, nu hvor min søn er tre lader det til at han er vokset fra problemerne, selvom det har været virkelig slemt.



Mvh. Louise O.P.


Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance






0
0
Svar på denne tråd
 
 åh tak
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 10:00

Louise, jeg har nemlig intet kunne finde omkring bad osv, han har så fået lidt udflod fra det ene øre og jeg har kontaktet ørelægen, og han sagde at vi skulle lige se tiden an....


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 13:48

Min ørelæge sagde til mig at det er en god ide at lave en saltvandsopløsning og skylle ørene med når de flyder. Ud over at det hjælper på betændelsestilstanden, så undgår man også at drænene stopper til. Det er bare at koge noget vand, hælde det i en ren beholder og så komme 1 tsk salt i hvad der svarer til en kopfuld vand. Så venter du til det er kølet af til kropstemperatur og så tager du en engangssprøjte og sprøjter det stille og roligt ind i ørene. Min søn synes det kildede helt forfærdeligt, men ellers var det ikke noget problem.



Mvh. Louise O.P.


Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance






0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-01-2015 16:48

Måske lidt uden for emnet, men jeg vil lige give dette råd.

 

der er en del tilfælde af bedring hos ørebørn hvis mælk og mælkeprodukter udelades totalt fra kosten. Du kan evt prøve at google "ørebørn mælkeprodukter".

Om det kan hjælpe dit barn kan ikke vides med sikkerhed, men det skader jo ikke at lade være med at give mælk i en periode for at se om det hjælper.

 

Mvh Anja.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider