Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 HJÆLP. Bækkenløsning allerede?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2015 19:20

Hej piger,

 

ved ikke lige hvor jeg vil hen med dette indlæg, måske bar øffe lidt over at jeg allerede har ondt.

 

I min sidste graviditet, fik jeg svær BL og måtte sygemeldes på fuldtid i uge 19. Og nu er jeg bange for at jeg er på vej derhen igen, på trods af genoptræning, og fortsættende træning af mit bækken.

 

Jeg har allerede så afsindigt ondt i mit bækken, er 5+4. Det skiftes til at stråle ned min venstre og højre balle. Jeg føler at mit ben kan give efter når som helst. Bedst har jeg det, når jeg kan ligge stille og fladt på ryggen. Værst er det når jeg kører bil (også selom jeg kun er passager), når jeg sidder, når jeg går og når jeg står op.

 

Nytårsaften endte med at vi måtte køre hjem fordi jeg havde så ondt at jeg ikke kunne være i mig selv. Ligemeget hvad jeg lavede gjorde det ondt. Også da jeg lå ned.

 

I sidste graviditet, gik jeg til flere fysioterapeuter, som opgav at behandle mig, fordi jeg ikke fik det bedre. Det eneste der var at gøre for mig, var at ligge hjemme på ryggen, og ikke foretage nogle vrid.

 

Mit arbejde, kræver både kørsel samt stillesiddende/stående arbejde. Og det er bare ikke en god cocktail for mit bækkn, derfor frygter jeg hvordan det bliver hvis jeg allerede er så mærket af det.

 

Kan det passe at jeg allerede kan mærke den dumme BL igen? Er det ikke tidligt?

Beklager mit sure opstød og øffen, og ønsker jer alle en fantastisk dag.



Hav en fortsat god dag :)


Med venlig hilsen

Louise

- Med min dejlige søn Villads Printz 5/6-13, 3575 g. og 49 cm. lang

 

-Tofutti, R.I.P jeg elsker dig min dejlige <3

-Lambogina R.I.P min smukke stjerne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider