Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Svag menstruation
Forfatter: 
Dato:  30-12-2014 10:01

Hej

Jeg er en pige på 16 år, som har haft mens. i ca. 2-3 år.

Normalt varer min menstruation ca.8 dage og jeg kan hurtigt bløde igennem både en tampon og et bind, på kun en time.

 

Mit spørgsmål er så, skal jeg bliver urolig hvis min menstruation pludselig er meget svag?

 

Min sidste menstruation har været en uge forsinket, varede kun 5 dag og så kom der kun 1-2 dråber blod om dagen...

 

Det skal lige siges at jeg hverken er gravid eller tager P-piller eller lign.

 

på forhånd tak ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalalulalej
Forfatter: 
Dato:  01-01-2015 13:11

Nej det sker nogle gange.

Jeg ville dog opsøge egen læge alligevel, din mens er meget lang og kraftig, hvor lang er din cyklus?


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på overstående
Forfatter: 
Dato:  01-01-2015 13:49

Den plejer at vare ca.8 dage og så er der ca.3 ugers pause. Jeg har meget voldsom mens., men det er sandsynlig noget jeg har arvet, da både min mor og min mormor er blevet opereret for det.. Så jeg er på ingen måde nervøs over at det er så voldsom, mere det at den pludselig er så lille

Vh ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  03-01-2015 13:53

Siden du skriver på et børneforum så er det vel i dine tanker at du kan være gravid? Har du taget en test?


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider