Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Skal, skal ikke?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 09:00

Hej Med Jer og Glædelig Jul.

Jeg vil gerne høre jeres mening ang hvornår i synes det er forsent at blive gravid og få børn?
Jeg er 38, 39 om ikke så længe,og min mand og jeg taler tit om en efterfølger... Men jeg kan ikke helt sige mig fri for at tænke på om jeg er for gammel, og hvad andre tænker.
Jeg har set fx. Kronprinsesse Mary, Maria Montell, Karen Makupa, Camilla Miehe Renard og Trine Panum Keldsen få børn med min alder og endda et par år ældre.. Og jeg tænker overhovedet ikke dem som gamle.. Ser heller ikke min mand eller jeg selv som gamle... Men er da godt klar over at det bliver en omvæltning med en baby, i forhold til de to halvstore unger vi har i forvejen?

Men kom med jeres indput.. For eller imod??

Hilsen Hollie

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 10:17

Jeg er selv barn af "gamle" forældre og det har aldrig været et problem for hverken dem eller mig.

 

Ulempen ser jeg kun som øget risiko for kromosomfejl osv.

 

Nogle vil sige, at man ikke får så mange år med sine børnebørn, men på den anden side, har man jo som pensionist rent faktisk tid til at nyde børnebørnene.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gravid
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 14:24

Jeg er lige fyldt 35 og venter nummer tre. De andre er 4 og 6. Jeg tænker overhovedet ikke, jeg er for gammel. Faktisk har jeg aldrig rigtig forstået det der med alder og graviditet, men det er der åbenbart nogle, som går meget op i. Men hvad omgivelserne tænker, må jo aldrig blive afgørende for ens valg.

 

Har I lyst, så få da endelig et barn mere!


mvh Stine

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Samme alder
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 19:52

og håber da jeg når at få en endnu.

 

tænker er man sund og rask og kan blive naturlig gravid, så er man ikke for gammel

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2015 10:51

Tak for alle jeres input.. Det var lige hvad jeg kunne bruge?
Dejlig Søndag til jer?

kh Hollie

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider