Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 4 årige - biograffilm
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 00:04

Hej,

 

De store skal i biogafen i morgen med deres far, nu overvejer jeg om F på 4½ også skal i biografen.

Han er ok til at koncentrere sig når han ser film herhjemme men gider bestemt ikke se alt.

Jeg har kig på Postman Per dog passer tid og sted ikke så godt, Peddersen og Findus - jeg kender faktisk ikke bøgerne overhovedet.

Familien Jul - her er jeg bekymret for at han er for lille.

 

Nogle med gode (og hurtige) råd:-)

 

Tak, Kh. Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 08:09

Min søn på 4 1/2 var i biografen for en uge siden og det gik fint. Han var dygtig til at sidde og være stille, det meste af filmen, og han kunne fint koncentrere sig til den var færdig. Han havde dog lige brug for en tur på mit skød fordi filmen havde en periode der var lidt uhyggelig.

 

Jeg var i tvivl om præcis det samme som du er, men jeg besluttede mig for at hvis han ikke kunne sidde stille, lyden var for høj eller noget helt tredje så kunne vi gå ud af salen, enten i ti min eller permanent og så bare sige at det var det.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 08:23

Godt at høre.

 

Hvad så I?

 

Mange tak for svar.

 

Kh. Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 17:11

nu er det nok lidt for sent at svare men jeg gør det lige alligevel.

 

Vi så Flyvemaskiner 2.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min datter
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 12:50

så flyvemaskiner 2 da den udkom uden problemer. Der var hun vist lige blevet 4, eller deromkring.

Jeg var ude og se familien jul med hende sidste weekend og udover hun lige skulle tjekke en veninde fra børnehaven ud en gang, gik det ganske fint!

 

Man skal lige huske at tænke på, når man er inde og se børnefilm er der generelt puslen i krogene. Det er jo ikke robotter vi har med ind.

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Amirglory
Forfatter: 
Dato:  09-12-2014 21:38

Jeg var afsted med mine 2 tøser på 7 og lige knapt 4. Vi så Peddersen og Findus. Der er en helt fantastisk film??

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 08:21

Tak for jeres indlæg.

 

Vi var inde og se Findus og Pedersen - det var en super film, sød og sjov. F var fuldstændig fanget og det var et stort hit for os begge at være i biografen!

 

Kh. Mette

 

Ps Da vi kørte hen til biografen, spurgte F om biografen var et andet land.


2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 22:11

Hvor morsomt. Nogle gange glemmer man lidt at alting er helt nyt for dem. Min søn var ved at falde bagover pga den regnbuefarvet biograf (palads). Da vi fik nyt køkken og talt om farve foreslog han regnburfarvet. Men vi sagde noget i stil med at det kunne man altså ikke få. Så hans undren var stor over hvordan en hel bygning kunne være regnbuefarvet.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider