Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 At gøre forskel!
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 11:24

Jeg gør forskel på mine børn! Og jeg hader det!

Vi har fars pige og mors dreng! Pigen er ikk glad for tæt fysisk kontakt og bettemand elsker mys, kram, ligge tæt, sidde ved en osv... Hun bliver jaloux, men vil jo ikk de ting...

Han søger mig hele tiden og jeg tager selvfølgelig imod ham! Men hvordan gør man lige så hun ikk føler sig forbigået?


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 15:00

Prøver at dele sol og vind lige vel. Måske du skal tilbyde din dreng noget som han sætter pris på?

 

Min søn giver absolut heller ikke kys og kram til min store frustration, men han elsker en slåskamp med sværd eller vild fangeleg og så får han det.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 18:53

Det er det der er svært når jeg fx er alene med begge. Hun er lidt en enspænder og vil have kontakt på en rolig måde med lidt afstand. Han braser ind foran og kysser og krammer! Hvis jeg skal tilgodese hende skal jeg jo på det kraftigste afvise ham....


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 21:03

Du er bevidst om det, og må gøre det, du kan se de hver især har behov for.
Du er bare nødt til at gøre det på hver deres præmisser. Børn er forskellige. Sådan er det bare. Det andet er jo frygtelig synd.. Kan godt forstå du er frustreret...


 

 

Heste sladrer ikke - men det burde tilskueren gøre!

 

Venter på at blive hesteejer igen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 De 5 kærlighedssprog
Forfatter: 
Dato:  27-11-2014 22:31

Der er en der har skrevet om de fem kærlighedssprog.

www.saxo.com/dk/boernenes-5- kaerlighedssprog_gary- chapman_indbundet_9788756459723

 

Det er noget med at man som person kan modtage kærlighed på fem forskellige sprog, for nogen betyder berøringer mest, for andre betyder nærværd mest, for andre betyder små gaver/gerninger mest etc....

Han skriver noget om hvordan man finder ud af hvilket kærlighedssprog der betyder mest for personen.

Har ikke selv læst den, men har hørt godt om den.

 

Kender godt det med at føle den ene formår at tage opmærksomheden og den anden skal have hjælp til at få plads. Det kan være svært. Her prøver vi i perioder hvor den lille fylder meget, at den store får noget alene tid med en af os (den som han mangler tid med), så er vi bare hjemme og leger eller tager i svømmehallen kun ham og en voksen. Det kan også være at vi begge henter ham i børnehaven og sidder og taler med ham, inden vi begiver os over efter lillebror.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 07:54
Joan Ørting har et foredrag om de 5 kærlighedssprog. Meget interessant emne faktisk.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 19:12

Jeg har været til kursus med Joan ang kærlighedssprog, men jeg synes ikke helt jeg kan koble det direkte på de problemer vi har...

Lige nu er der medvind herhjemme. Hun er sød ved lillebror så vi kan hygge os sammen uden det kører op i en spids. Så kan begge få positiv opmærksomhed... Men stadig så er det sgu svært når han bare kan stjæle alt opmærksomhed fordi han bare buldrer ind foran hende!


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider