Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 3 prinsesser (eller abeunger ;) )
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 22:47

Sikke en opgave at få 3 små abetøser til at sidde stille og kigge på en uden at skære ansigter på 1 gang.. Har forsøgt mig med at få et godt billede af alle 3 prinsesser sammen.. Men lykkes ikke helt

men i skal da se dem

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

 

I må må selvfølgelig meget gerne smide en kommentar

 

hver er for sig går det lidt bedre

Billede

Karolina 3 år og 3 måneder

 

Billede

Josephina 17 måneder

 

Billede

Og rosinen i pølseenden Vicktoria 12 uger

 


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria og guldhesten Fanta

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 10:35

Hvor er de fine. Der må være liv og glade dage i hjemme med tre prinsesser, der er så tætte aldersmæssigt ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette....
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 21:06

Tak jo der er til tider rigtig meget gang i den her hjemme men de har også bare så meget glæde af hinanden..

Idag var mor her mega syg så vi stenede lidt tv alle 4 og fik faktisk et ok billede af alle 3 prinsesser på mors skød

Billede

 


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria og guldhesten Fanta

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønne...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2014 22:48

Det er nogle skønne og meget autentiske billeder, skønne piger.

 

så kom jeg til at tænke på den der trend der køre i øjeblikket med at ens børn tager billeder i deres voksenliv som gengiver fotos fra deres barndom - det kunne være sjovt om dine en dag prøvede det samme.

 

selv var jeg ekspert i grimassser, feks første skoledags billeder har jeg saboteret mange gange.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider