Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Helt ny og grøn
Forfatter: 
Dato:  21-02-2018 15:51

Hejsa alle sammen...

Min datter har netop fået sin første islænder og er super glad for den, hun er 13 år gammel og har tidligere redet store heste..

Jeg står lidt som den uvidende far her og tænker at jeg har en hel del at lære endnu.

Nu har tøsen snart fødselsdag og i den forbindelse vil hendes far jo gerne give hende noget til hendes nye hest.

Hun ønsker sig noget fra HRIMNIR og jeg har efter en længere søgen rundt på gogole fundet frem til denne side.

Jeg har snakket med Anne Mette som er super kompetent og hun har da vejledt mig noget af vejen men jeg vil gerne vide hvad i andre tænker inden jeg køber katten i sækken...

 

Hvilket et ville i købe til hende?

 

Denne her A

 

Eller

 

Denne her B

 

Det skal lige siges at Skinfaxi som hesten hedder er brun lidt over i sort, ja som i nok kan læse er jeg noget på herrens mark.

 

Hvad tænker i, er jeg helt på den gale vej eller har jeg fat i en god gave til hende her?

 

Mange hilsner

Tommy

3
0
Svar på denne tråd
 
 Den er svær..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2018 08:11

Den er svær ;-)

 

Umiddelbart tænker jeg at A vil blive mest synlig på hesten. Men B er også flot...

 

Nu ved jeg ikke ret meget om "mode" blandt islænder, så jeg er nok ikke helt kvalificeret.

 

Og tillykke med datteren.


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Haha...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2018 21:35

Hej Tommy :)

 

Supercool far du er - at sætte dig grundigt ind i hvad der taler til et hestepigehjerte!Jeg synes at det er så sjovt at falde over dit indlæg fordi jeg - i en alder 13+++++ - netop den anden dag sendte min far et screenshot fra selv samme hjemmeside af den blå trense/hvide hest med ønsket om et godt råd om det ville være for meget til min i øvrigt mørkebrune-til-sort islænder

 

Så jeg vil selvfølgelig anbefale mulighed B.

 

Du må da meget gerne opdatere om hun blev glad, evt med er billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider