Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Låne hest
Forfatter: 
Dato:  18-05-2017 21:22

Jeg har hos en veninde haft part i en islænderhoppe , som nu desværre er blevet syg . Jeg søger en islænder hoppe til lån i et år , den vil komme til at gå sammen med tre andre hopper og vil primært blive brugt til skovtur , jeg er en ældre rytter på 60 plus som har redet islænder de sidste 5 år hvis det lykkedes at få lov at låne en hest vil den komme til at stå på Falster og rideturene vil fore gå i Hannenov skoven. Jeg søger en stabil og trafik sikker hest med som kan gangarterne for islændere . Jeg afholder alle udgifter på hesten i det år jeg låner den . Jeg ved ikke helt om det er det rette sted at søge , men prøver Birthe olesen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Joras.dk
Forfatter: 
Dato:  19-05-2017 08:28

 

Heste nettet er næppe det rette sted at skrive. Prøv på joras.dk, men jeg har dog aldrig hørt om nogen som låner deres is-heste ud, slet ikke den type du søger der er stabil, trafiksikker og velgående.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  19-05-2017 09:02

hvis du har facebook, så prøv at lave et opslag i islandske heste køb-salg vedrørende islandske heste og udstyr.

 

 

Der har været andre forespøgelser lignende din... om det har givet pote ved jeg dog ikke :)


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

 

 

med Västgötaerne

August

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider