Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Rideundervisning nær Aarhus
Forfatter: 
Dato:  19-08-2016 14:20

Hej med jer,

 

Jeg er 24 år gammel og har redet islændere fra jeg var helt lille til jeg var omkring 19-20 år. Modtog en del kvalificeret undervisning og red mange stævner i middel-svære klasser i de sidste år.

Efter jeg flyttede til Aarhus er det kun blevet til en skovtur engang imellem på min nu 22 år gamle hest, der stadig står hjemme hos min familie.

Jeg er nu begyndt at tænke på at begynde at ride igen, og vil høre om der er nogle der kender til et sted nær Aarhus med islandsheste-undervisning, der også henvender sig til øvede ryttere? Hvor de har nogle elevheste med ok evner og vilje (som ikke kun er henvendt til nybegyndere). Jeg kan jo allerede ride, så vil selvfølgelig helst at jeg kan blive udfordret lidt samtidig med at jeg ligeså stille og uforpligtende kan finde ud af om det er noget jeg vil genoptage på et mere seriøst plan.

Jeg har selv kigget lidt på nettet og synes umiddelbart at Møllegaard Islandsheste, ser ud til at kunne være et bud.

Er der nogle der har erfaring med dette sted?

Eller kender andre steder, I tænker kunne være noget?

 

På forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Møllegaard
Forfatter: 
Dato:  01-09-2016 16:01

Jeg har været med på en fællestur på Møllegaard. De havde en hest i træning jeg plejede at ride. Hende der ejede hesten red undervisning derude både før og efter hun købte egen islænder og var enormt glad for det, jeg vil umiddelbart prøve det. Jeg har ikke selv modtaget undervisning men har hørt godt om det :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider